Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.073)
Beoordelingen filteren
3.073 resultaten
Waardering van reizigers
1.211
1.218
436
139
69
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.211
1.218
436
139
69
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
6 - 11 van 3.073 beoordelingen
Beoordeeld op 14 mei 2019

Ditmaal voor de 3e keer in Prama Sanur en kan wederom weer zeggen het was weer fantastisch. De staf, eten,drinken, het weer ..... kortom het was zoals vanouds heerlijk.
Het hotel is misschien wat gedateerd maar er word continue gerenoveerd en verbeteringen aangebracht en ook is het management van het hotel zeer betrokken met hun gasten en luisteren echt naar de feedback van hun gasten.

Kamertip: Bamboo bar van het hotel zit je altijd gebeiteld
Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank RobertoPB5X
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Erik_Tumbelaka, General Manager van Prama Sanur Beach Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2019
Google-vertaling

Dear RobertoPB5X,

Thank you very much for sharing your experience with us.

We are pleased to learn that your overall experience with us was an enjoyable one. I have shared your feedback with the team and comments like these will encourage them to strive for excellence at all time.

Once again, thank you for being our loyal guest and we hope to welcome you back in the near future.

Kind regards,
Erik Tumbelaka
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 mei 2019 via mobiele applicatie

Wij waren hier 12 nachten met onze kinderen en klein kinderen en hadden 3 kmrs .Het hotel is uitstekend geschikt voor gezinnen met of zonder kinderen daarom komen wij hier al vele jaren. Hierbij onze speciale dank aan ibu Anna
Adnyawati (front manager) die ons zeer goed heeft bij gestaan .wij hopen weer snel terug tekomen in dit fijne hotel.familie F Meerens Badhoevedorp

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank frans123456abcd
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Erik_Tumbelaka, General Manager van Prama Sanur Beach Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2019
Google-vertaling

Dear frans123456abcd,

Thank you for choosing Prama Sanur Beach Bali during your holiday in Bali.

I am extremely happy to learn you had and pleasant stay with us and I will make sure to share your kind words with the entire team whom makes this possible as I know they will be very happy to know that their hard work enables our guests to have memorable experience.

Once again, thank you for being our loyal guest and we hope to welcoming you back at Prama Sanur Beach Bali in the near future.

Kind regards,
Erik Tumbelaka
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 april 2019

Ook wij delen de mening met veel anderen ,dat het weer thuiskomen was, in Prama Sanur Beach, dit reeds voor de 10e maal in succesie. De combinatie van tuinen, zwembaden en de locatie direct aan het strand maakt dit een prima vakantiehotel in Sanur op Bali. Het uitstekende ontbijt en de geweldige staff ,waar niets teveel voor is maakt het compleet .Front Office Manager Anna Adnyawati is in geval van vragen altijd vriendelijk en behulpzaam. Sanur is een leuke plaats met veel restaurants en barretjes en minder druk dan Kuta. Volgend jaar d.v. weer. Terima Kasih Banyak dan sampei tahun depan. Gerard en Jannie

Kamertip: Vragen naar een gerenoveerde kamer
Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank GerardenJannie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Erik_Tumbelaka, General Manager van Prama Sanur Beach Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2019
Google-vertaling

Dear GerardenJannie,

Thank you very much for sharing your experience with us.

I am extremely happy to learn that we have been able to create a memorable experience for you. The entire team will continue strives to deliver the best Prama experience to our guests. I will personally share your inspiring words with all of our team especially the Front Office team who are attentive and helpful has ensured your experience became even better.

Once again thank you very much for your feedback and for being our loyal guest. We look forward to welcoming you back soon to Prama Sanur Beach Bali.

Kind regards,
Erik Tumbelaka
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 april 2019

Dit hotel was onze eerste evaring met accomdaties op Bali en het is uitstekend bevallen. Van de pick-up op het vliegveld, tot de ontvangst bij de receptie, tot de voorzieningen van het hotel tot de restaurants en het eten, alles was super. Neem vooral een Balinees kookles van Chef Bagus en zijn charmante assistent Fhemy. Erg leuk en Chef Bagus geeft allerlei kooktips om een heerlijk maaltijd te maken.
De tuinen en strand zijn prachtig en het is heerlijk vertoeven bij de Bamboo bar met live muziek en een cocktail bij zonsondergang.

Datum van verblijf: april 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Service
Bedank TonyMassar
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Erik_Tumbelaka, General Manager van Prama Sanur Beach Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2019
Google-vertaling

Dear TonyMassar,

Thank you for choosing us as your stay destination during your holiday in Bali.

Pleased to hear that overall your stay was a pleasant one and you enjoyed your time with Chef Bagus during the Balinese cooking class. The entire team will continue strives to deliver the best Prama experience to our guests.

Once again, thank you for your positive feedback. We are looking forward to welcoming you back soon at Prama Sanur Beach Bali.

Kind regards,
Erik Tumbelaka
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 maart 2019 via mobiele applicatie

Het leek weer thuis komen in dit hotel voor de achtste keer en het was weer prima in orde allemaal. We hadden dit keer een gerenoveerde de Luxe kamer met uitzicht op de prachtige tuin en de kamer was schoon en van alle moderne apparatuur voorzien en zeer ruim. We hebben heerlijk gegeten in de drie restaurants : Lada , Basilico en Tirtra en de prijzen zijn nog steeds erg laag. De Bamboo bar was ook weer erg gezellig en daar hebben we ook een paar keer gegeten. Paar keer in de week is er Live Music met dansen erbij!! Het personeel was weer zeer vriendelijk zoals elk jaar. De front office manager Anna Adnyawati was weer erg behulpzaam en vriendelijk en had alles weer prima geregeld. Het prachtige strand van het hotel lag er weer goed bij. Kortom een fijne vakantie gehad en we gaan volgend jaar zeker weer naar dit hotel !!

Vr Gr. Peter. ( Kepala Gunting)!!!

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank Y8815SVpeterk
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Erik_Tumbelaka, General Manager van Prama Sanur Beach Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2019
Google-vertaling

Dear Y8815SVpeterk,

First and foremost we would like to thank you for taking the time to share your experience with us as it is through feedback such as yours that we are able to improve and maintain our standards.

We are pleased to learn that your overall experience with us was an enjoyable one. I have shared your feedback with the team and comments like these will encourage them to strive for excellence at all time.

Once again, thank you for being our loyal guest and we hope to welcome you back in the near future.

Kind regards,
Erik Tumbelaka
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken