“lekker relaxen in Hotel sanur Beach”
Beoordeling van Prama Sanur Beach Bali

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Prama Sanur Beach Bali
Beoordeeld als nr. 25 van 79 hotels in Sanur
13 mei 2012 beoordeeld

We zijn net terug van een heerlijke vakantie uit Bali, en we verbleven in Sanur Beach Hotel.
Een geweldig Hotel, uitstekend en uitgebreid ontbijt iedere ochtend.
Het personeel uitermate vriendelijk.
het ontbrak ons aan niets, vol lof, en zeker aan te raden.
Heerlijk luieren op de strandstoelen, kortom geweldig

• Verbleef: Mei, 2012, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

11 mei 2012 beoordeeld

Een prima hotel, ook voor een langere periode. De service is uitstekend en het personeel is uitermate vriendelijk. Het ontbijtbuffet is erg gevarieerd. Aan het strand met 2 grote zwembaden en een schitterende tuin

Kamertip: Vraag een kamer aan de tuinkant.
  • Verbleef: Februari, 2012, reisde met een partner
30 april 2012 beoordeeld

Prima plek om te vertoeven.
Personeel uitest correct en vriendelijk en dat alles in een natuurlijke zee van rust.
Alleen de prijzen van de drank vielen wen beetje uit de toon t.o.v. Andere gelegenheden waardoor de gezelligheid aan de bamboo bar te wensen overliet.

Kamertip: Let als niet roker erop dat je een rookvrije kamer neemt.
  • Verbleef: April, 2012, reisde met familie
26 april 2012 beoordeeld

Dit hotel voldeed aan al onze verwachtingen, beleefd personeel, mooi, schoon, prachtige tuin, heerlijk ontbijt en direct aan zee. Meer konden wij ons niet wensen. Bedankt voor de fijne vakantie die wij hier hebben doorgebracht..

• Verbleef: April, 2012, reisde met een partner
14 april 2012 beoordeeld

Sanur beach is een heerlijk hotel om te verblijven.wij komen er al 9 jaar de service is goed . Het ontbijtbuffet is goed gesorteerd. En het personeel is erg vriendelijk. Wij hopen er volgend jaar weer heen te gaan.

Kamertip: Als je een de luxe kamer neemt heb je er ook een zitje bij en een groot balkon.
  • Verbleef: Maart, 2012, reisde alleen
12 april 2012 beoordeeld

Sanur Beach hotel is een fijn hotel. Alle voorzieningen zijn aanwezig om van een onbezorgde vakantie te genieten. Het eten is perfect en met een zeer ruime keuze van het ontbijtbuffet kom je niets te kort. Kortom: echt genieten!

Kamertip: Alle kamers zijn ok.
  • Verbleef: April, 2012, reisde met een partner
9 april 2012 beoordeeld

Mijn 1e kennismaking met Bali was meteen een uitstekende. Mede door het geweldige hotel. Ik ben zeer tevreden over de voorzieningen van dit hotel. het enige minpuntje doen de gasten zelf: het beruchte handdoekje leggen op de strandstoelen. Met fijne dikke kussens en drima liggen. Was blij met de handdoekservice. Je badlaken droogt hier slecht met de hoge luchtvochtigheid. De service was uitstekend, zeer vriendleijk personeel en een mooie kamer. Als persoon alleen word je hier gelukkig niet in een stoffig uithoekje neergezet, maar krijg je een mooie volwaardige kamer. Met elke dag 2 gratis flesjes water. Goede eethuisjes op loopafstand en veel restaurants hebben zelfs een gratis taxidienst.
Bediening op het strand is zeer bescheiden en dringt zich niet op.

• Verbleef: Maart, 2012, reisde alleen
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sanur bekeken
op 0.3 km afstand
The Oasis Lagoon Sanur
nr. 32 van 79 in Sanur
994 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Prama Sanur Beach Bali geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Prama Sanur Beach Bali

Adres: Jl. Danau Tamblingan P.O. Box 3279, Sanur, Denpasar 80228, Indonesië (Voorheen Sanur Beach Hotel)
Locatie: Indonesië > Bali > Denpasar > Sanur
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 4 zakenhotel in Sanur
Nr. 11 familiehotel in Sanur
Nr. 13 romantisch hotel in Sanur
Nr. 13 hotel aan het strand in Sanur
Nr. 19 spahotel in Sanur
Nr. 22 luxe hotel in Sanur
Prijsklasse: € 49 - € 155 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4,5 ster(ren) — Prama Sanur Beach Bali 4.5*
Aantal kamers: 428
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Agoda, Hotels.com, Hotelopia, Expedia en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Prama Sanur Beach Bali met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Beach Hotel Sanur
Beach Sanur

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?