Prama Sanur Beach Bali
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
  • Zwembad
Mercure Resort Sanur(Sanur)
11 mei 2012 beoordeeld

Een prima hotel, ook voor een langere periode. De service is uitstekend en het personeel is uitermate vriendelijk. Het ontbijtbuffet is erg gevarieerd. Aan het strand met 2 grote zwembaden en een schitterende tuin

Kamertip: Vraag een kamer aan de tuinkant.
  • Verbleef: februari 2012, reisde met een partner
30 april 2012 beoordeeld

Prima plek om te vertoeven.
Personeel uitest correct en vriendelijk en dat alles in een natuurlijke zee van rust.
Alleen de prijzen van de drank vielen wen beetje uit de toon t.o.v. Andere gelegenheden waardoor de gezelligheid aan de bamboo bar te wensen overliet.

Kamertip: Let als niet roker erop dat je een rookvrije kamer neemt.
  • Verbleef: april 2012, reisde met familie
26 april 2012 beoordeeld

Dit hotel voldeed aan al onze verwachtingen, beleefd personeel, mooi, schoon, prachtige tuin, heerlijk ontbijt en direct aan zee. Meer konden wij ons niet wensen. Bedankt voor de fijne vakantie die wij hier hebben doorgebracht..

• Verbleef: april 2012, reisde met een partner
14 april 2012 beoordeeld

Sanur beach is een heerlijk hotel om te verblijven.wij komen er al 9 jaar de service is goed . Het ontbijtbuffet is goed gesorteerd. En het personeel is erg vriendelijk. Wij hopen er volgend jaar weer heen te gaan.

Kamertip: Als je een de luxe kamer neemt heb je er ook een zitje bij en een groot balkon.
  • Verbleef: maart 2012, reisde alleen
12 april 2012 beoordeeld

Sanur Beach hotel is een fijn hotel. Alle voorzieningen zijn aanwezig om van een onbezorgde vakantie te genieten. Het eten is perfect en met een zeer ruime keuze van het ontbijtbuffet kom je niets te kort. Kortom: echt genieten!

Kamertip: Alle kamers zijn ok.
  • Verbleef: april 2012, reisde met een partner