“Heerlijk hoor Sanur Beach Hotel Bali !!”
Beoordeling van Prama Sanur Beach Bali

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Prama Sanur Beach Bali
Beoordeeld als nr. 25 van 79 hotels in Sanur
26 april 2012 beoordeeld

Dit hotel voldeed aan al onze verwachtingen, beleefd personeel, mooi, schoon, prachtige tuin, heerlijk ontbijt en direct aan zee. Meer konden wij ons niet wensen. Bedankt voor de fijne vakantie die wij hier hebben doorgebracht..

• Verbleef: April, 2012, reisde met een partner

14 april 2012 beoordeeld

Sanur beach is een heerlijk hotel om te verblijven.wij komen er al 9 jaar de service is goed . Het ontbijtbuffet is goed gesorteerd. En het personeel is erg vriendelijk. Wij hopen er volgend jaar weer heen te gaan.

Kamertip: Als je een de luxe kamer neemt heb je er ook een zitje bij en een groot balkon.
  • Verbleef: Maart, 2012, reisde alleen
12 april 2012 beoordeeld

Sanur Beach hotel is een fijn hotel. Alle voorzieningen zijn aanwezig om van een onbezorgde vakantie te genieten. Het eten is perfect en met een zeer ruime keuze van het ontbijtbuffet kom je niets te kort. Kortom: echt genieten!

Kamertip: Alle kamers zijn ok.
  • Verbleef: April, 2012, reisde met een partner
9 april 2012 beoordeeld

Mijn 1e kennismaking met Bali was meteen een uitstekende. Mede door het geweldige hotel. Ik ben zeer tevreden over de voorzieningen van dit hotel. het enige minpuntje doen de gasten zelf: het beruchte handdoekje leggen op de strandstoelen. Met fijne dikke kussens en drima liggen. Was blij met de handdoekservice. Je badlaken droogt hier slecht met de hoge luchtvochtigheid. De service was uitstekend, zeer vriendleijk personeel en een mooie kamer. Als persoon alleen word je hier gelukkig niet in een stoffig uithoekje neergezet, maar krijg je een mooie volwaardige kamer. Met elke dag 2 gratis flesjes water. Goede eethuisjes op loopafstand en veel restaurants hebben zelfs een gratis taxidienst.
Bediening op het strand is zeer bescheiden en dringt zich niet op.

• Verbleef: Maart, 2012, reisde alleen
2 april 2012 beoordeeld

Prachtig hotel in sanur, heeft een eigen strand en twe mooie grote zwembaden, verder alle faciliteieten zoals tennisbaan, fitnes, mooie grote eetzaal in de balinese stijl opgezet, goede kamers met airco, geweldige tuin voor en achter, heel erg groot oppervlak, diverse zelfstandige barretjes op het terrein.
Het hotel heeft een vriendelijke en behulpzame bediening zowel in de eetzaal als ook in de bars, enoveral waar service nodig is, er is een aparte computer ruimte waar men op adequate manier wordt geholpen om op het internet te komen door een vakkundige jonge vrouwelijke kracht.
Kortom een hotel waar het goed vertoeven is, zeker een aanrader voor iedereen die rust, en comfort zoekt.

Kamertip: Van te voren het hotel bellen of mailen en daar alvast een kamer vast te laten leggen voor aankomst.
  • Verbleef: Februari, 2012, reisde met vrienden
30 maart 2012 beoordeeld

Wij waren voor de 2e keer hier en waren verrast dat wij dezelfde kamer kregen als vorig jaar.
Graag volgend jaar weer dezelfde kamer (inclusief houten stoelen en tafel op het balkon).
Wat wij wel misten was Wifi op de kamer of desnoods op het balkon. Aangezien deze kamer aan de tuinzijde achter ligt hadden wij op het balkon geen Wifi.
Hoewel er naar ons idee afgelopen jaar, voor ons gevoel, een hoop is verbeterd zoals meer stoelen en parasols op het strand graag ook volgend jaar Wifi op de kamer.
Het personeel was vriendelijk, het ontbijt prima en de verzorging van de kamer niets op aan te merken. Alleen 1 minpunt de door ons verzonden kaarten, die door een medewerker in de bus zijn gedeponeerd zijn nooit aangekomen.

• Verbleef: Maart, 2012, reisde met een partner
17 maart 2012 beoordeeld

Na lang twijfelen,toch weer gekozen voor onze winterstop in het Sanur Beach Hotel.zelfs de lange vlucht hebben we er voor over.
Wat een geweldig hotel met zijn vriendelijke personeel je dag begint al op weg naar het ontbijt, de tuinman is bezig en groet met zijn handen ,goodmorning, het begin van een fijne dag. dan het ontbijt niet te evenaren, wij zijn eerst nog in een ander hotel geweest omdat Sanur Beach vol was, ook goed, maar dit ontbijt is geweldig heerlijk vers brood nog warm echt iets voor Nederlanders.De sfeer daar gaat het om en dat is niet zo uit te leggen die moet je ervaren.kamers zijn prima schoon gezellig zelfs BVN op t.v.mooi balkon de tuin is prachtig zwembaden helder en verzorgd. zelfs is er 24 uur een dokterspost.met een arts die heel goed Engels spreekt . er zijn workshops zoals koken of fruit snijden, kosteloos aan het strand heel leuk de bedjes zijn vernieuwd en er zijn er genoeg .WIFI hadden wij op balkon fijn toch?Ook de gasten onder elkaar maakten hun praatje echt een thuiskomen was het.Maar dat ontbijt wil ik nog even zeggen daar hebben wij echt naar toe geleefd vooral elke dag met het bakken van de eitjes zo speciaal die kok (vrouw)is niet te evenaren in het bakken van de eieren (tolortjeplok) al met al we gaan volgend jaar weer!!! Sanur Beach Hotel bedankt.

Kamertip: aan de zwembad/zee kant zaten wij en daar hadden wij WIFI op het balkon
  • Verbleef: Februari, 2012, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sanur bekeken
op 0,3 km afstand
Kejora Suites
nr. 8 van 79 in Sanur
536 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Prama Sanur Beach Bali geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Prama Sanur Beach Bali

Adres: Jl. Danau Tamblingan P.O. Box 3279, Sanur, Denpasar 80228, Indonesië (Voorheen Sanur Beach Hotel)
Locatie: Indonesië > Bali > Denpasar > Sanur
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 4 zakenhotel in Sanur
Nr. 11 familiehotel in Sanur
Nr. 13 hotel aan het strand in Sanur
Nr. 13 romantisch hotel in Sanur
Nr. 19 spahotel in Sanur
Nr. 21 luxe hotel in Sanur
Prijsklasse: € 64 - € 150 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4,5 ster(ren) — Prama Sanur Beach Bali 4.5*
Aantal kamers: 428
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Expedia, Hotels.com, Agoda en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Prama Sanur Beach Bali met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Beach Hotel Sanur
Beach Sanur

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?