14 april 2012 beoordeeld

Sanur beach is een heerlijk hotel om te verblijven.wij komen er al 9 jaar de service is goed . Het ontbijtbuffet is goed gesorteerd. En het personeel is erg vriendelijk. Wij hopen er volgend jaar weer heen te gaan.

Kamertip: Als je een de luxe kamer neemt heb je er ook een zitje bij en een groot balkon.
  • Verbleef: maart 2012, reisde alleen
12 april 2012 beoordeeld

Sanur Beach hotel is een fijn hotel. Alle voorzieningen zijn aanwezig om van een onbezorgde vakantie te genieten. Het eten is perfect en met een zeer ruime keuze van het ontbijtbuffet kom je niets te kort. Kortom: echt genieten!

Kamertip: Alle kamers zijn ok.
  • Verbleef: april 2012, reisde met een partner
9 april 2012 beoordeeld

Mijn 1e kennismaking met Bali was meteen een uitstekende. Mede door het geweldige hotel. Ik ben zeer tevreden over de voorzieningen van dit hotel. het enige minpuntje doen de gasten zelf: het beruchte handdoekje leggen op de strandstoelen. Met fijne dikke kussens en drima liggen. Was blij met de handdoekservice. Je badlaken droogt hier slecht met de hoge luchtvochtigheid. De service was uitstekend, zeer vriendleijk personeel en een mooie kamer. Als persoon alleen word je hier gelukkig niet in een stoffig uithoekje neergezet, maar krijg je een mooie volwaardige kamer. Met elke dag 2 gratis flesjes water. Goede eethuisjes op loopafstand en veel restaurants hebben zelfs een gratis taxidienst.
Bediening op het strand is zeer bescheiden en dringt zich niet op.

• Verbleef: maart 2012, reisde alleen
2 april 2012 beoordeeld

Prachtig hotel in sanur, heeft een eigen strand en twe mooie grote zwembaden, verder alle faciliteieten zoals tennisbaan, fitnes, mooie grote eetzaal in de balinese stijl opgezet, goede kamers met airco, geweldige tuin voor en achter, heel erg groot oppervlak, diverse zelfstandige barretjes op het terrein.
Het hotel heeft een vriendelijke en behulpzame bediening zowel in de eetzaal als ook in de bars, enoveral waar service nodig is, er is een aparte computer ruimte waar men op adequate manier wordt geholpen om op het internet te komen door een vakkundige jonge vrouwelijke kracht.
Kortom een hotel waar het goed vertoeven is, zeker een aanrader voor iedereen die rust, en comfort zoekt.

Kamertip: Van te voren het hotel bellen of mailen en daar alvast een kamer vast te laten leggen voor aankomst.
  • Verbleef: februari 2012, reisde met vrienden
30 maart 2012 beoordeeld

Wij waren voor de 2e keer hier en waren verrast dat wij dezelfde kamer kregen als vorig jaar.
Graag volgend jaar weer dezelfde kamer (inclusief houten stoelen en tafel op het balkon).
Wat wij wel misten was Wifi op de kamer of desnoods op het balkon. Aangezien deze kamer aan de tuinzijde achter ligt hadden wij op het balkon geen Wifi.
Hoewel er naar ons idee afgelopen jaar, voor ons gevoel, een hoop is verbeterd zoals meer stoelen en parasols op het strand graag ook volgend jaar Wifi op de kamer.
Het personeel was vriendelijk, het ontbijt prima en de verzorging van de kamer niets op aan te merken. Alleen 1 minpunt de door ons verzonden kaarten, die door een medewerker in de bus zijn gedeponeerd zijn nooit aangekomen.

• Verbleef: maart 2012, reisde met een partner