“Helemaal zen....”

Sanctuary Bali Spa
Geclassificeerd als nr. 10 van 80 Spa en wellness in Sanur
Attractiegegevens
1 juni 2018 beoordeeld

Ik besloot de laatste dag van mijn vakantie weer een paar behandelingen te nemen bij Sanctuary Spa in Sanur. De zaak zie er van buiten keurig netjes en verzorgd uit. Ik ben in het verleden wel vaker hier geweest. Schoenen uit en dan mag je naar binnen. Je word verwelkomt met een lekker kopje thee. Daarna begeleiden ze je naar de stoel of behandeltafel. Ik had gekozen voor een manicure, pedicure, een Balinese massage van 1 uur en een collageenbehandeling van anderhalf uur. Kosten alles bij elkaar 25 euro. Een nette zaak met vriendelijke dames. Ik zou wel 2 dagen van te voren reserveren.

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben deze maand voor de 3e keer in sanur geweest, en voor het eerst naar sanctuary geweest. Wij wilden nergens anders meer gaan! We zijn bijna elke dag van ons vakantie bij sanctuary geweest voor een massage! Ik heb al heel wat massages gehad in sanur, maar nooit zo goed als in deze salon. Het is hygiënisch, personeel is professioneel en super vriendelijk! Erg hoge kwaliteit voor een kleine prijs!!

11 oktober 2017 beoordeeld

Wij (echtpaar) hebben hier een Balinese massage van een uur geboekt. De ontvangst is met een kopje thee. Voorafgaand aan de massage worden je voeten gewassen. De massage zelf is goed! Al je spieren van je voeten tot aan je hoofd worden aangepakt. Deze salon is een nette salon, waarbij geen oneerbare voorstellen worden gedaan.

16 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel discreet en weinig woorden in deze spa.
Je geeft aan wat je wilt en ze beduiden je waar je naartoe mag.
Meteen een kopje thee erbij.
Ik heb manicure, pedicure en een Balinese massage laten doen.
Het was zalig.
Kon even douchen na afloop.
Ik had flinke hoofdpijn ( misschien omdat ik pas 2 dg in Bali was met jetlag etc) en ik kreeg daarom een hoofdmassage van 10 minuten grstid.
Dat vond ik zo lief!
Het was er netjes en sfeervol.
Lieve dames met beperkte kennis van de engelse taal.
Het geluid van buiten hoor je wel een beetje maar dat heb je daar wel meer aan die weg bij anders spa"s of horeca.
Goede prijs!
Een aanrader.

Bekijk meer beoordelingen
18 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele fijne saloon, tot in tegen stelling van vele die je tegen komt zitten deze dames niet buiten maar je te roepen of je een massage wilt.
Ik heb hier genoten van een Balinese massage en een een kokenoot scrub.
Mooi en hygiënische saloon. Aanradertje.

Reizigers die Sanctuary Bali Spa bekeken, bekeken ook

In Sanctuary Bali Spa geweest? Deel je ervaringen!