“Prima pizza's aan het strand”
Beoordeling van Basilico Italian Restaurant

Basilico Italian Restaurant
Geclassificeerd als nr. 140 van 518 Restaurants in Sanur
Keukens: Italiaans
21 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant hoorde bij ons hotel en we besloten deze eens uit te proberen. Je zit binnen maar door alle openslaande deuren zit je voor je gevoel toch buiten. Met de zeewind erbij is dit heerlijk!
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, dat zie je echt wel eens anders.
Vooraf bestelde we beiden een koud voorgerecht en deze stonden ook binnen mum van tijd op tafel. Mijn caprese salade was lekker, helaas geen buffelmozarella. Wel een flinke portie, een flinke bodem was al gelegd. Helaas kwam al binnen 2 minuten nadat we het voorgerecht op hadden ons hoofdgerecht. Goed bedoeld, maar wat meer tijd ertussen zou toch fijn zijn.
Ik had een pizza met ham, kaas en ananas. Bij de eerste hap al proefde ik een zeer sterke kaassmaak, echt iets anders dan de gewone mozarella zoals het menu vermelden. Op de kaart stonden ook pizza's met blauwader kaas, daar deed me het aan denken. Navraag gedaan, nee zou echt alleen mozarella zijn. Maar ze wilde wel een nieuwe pizza voor me maken. Dat gedaan, smaakte opnieuw hetzelfde. Ach ja dan maar zo. Personeel trok het zich zeker wel aan en als ik wilde mocht ik ook nog een heel ander gerecht kiezen, erg netjes. Ze bleken een nieuwe leverancier en dus andere kaas te hebben, hier lag waarschijnlijk het probleem.

Zonder te vragen werd er ook nog korting gegeven op de rekening voor het ongemak. Had niet gehoeven, toch netjes!

14 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gave locatie, groot restaurant. Mooi uitzicht op zee, je wordt nog echt gezien als klant is koning! En krijgt goede behandeling. Eten smaakt prima! Iets meer sfeer in t restaurant dmv bijv gezellige verlichting(kaarsjes) zou nog meer klanten trekken mijns inziens.Dit weerhoudt ons echter niet om zeker terug te komen!

27 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tov de foto's leuke nieuwe inrichting
Keurige bediening
Alleen Italiaanse gerechten, maar heerlijke pizza's ( mb de Calzone was erg lekker)
Wel erg aan de prijs

19 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk aan het strand en prima (veilig) Italiaans eten. Bediening wisselend; sommigen extreem aardig, anderen minder...

14 december 2014 beoordeeld

Net ziek geworden, buikinfectie, bestelde ik een kaal broodje om maar eens mee te beginnen, uiteraard stond dat niet op de kaart maar was toch mogelijk.
ze brachten me een broodje met tomaten erop om aan te sterken, zo lief!
En het was verrukkelijk en heeft me inderdaad goed gedaan.
de prijzen liggen wat hoger maar het eten is wel erg lekker.
mijn partner had een sandwich met van alles en nog wat, dat viel ook goed in de smaak.
broodjes kan je zelf samenstellen qua beleg, dat is wel heel prettig.
een kleine verassing: we kregen er patatjes bij.
En vergeet niet te genieten van het prachtige uitzicht!!

• Sfeer

In Basilico Italian Restaurant geweest? Deel je ervaringen!