“Heerlijk panini”

Keukens: Indonesisch, Fusion
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Ik ben al vaker bij warung Kecil geweest, maar nog niet eerder een panini gegeten daar als lunch. Hij was heerlijk pittig. Het is er altijd erg druk, is maar klein (Kecil) en je kan er ook afhalen.

27 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker voor de lunch, want op = op
Nasi kampur gegeten, sapjes erbij en water voor 100.000 2 personen

18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten. Heel klein zaakje met een paar tafels. Je kan van de kaart kiezen of aanwijzen wat je wilt bij de bar. Was al wat later dus was niet veel keus meer. Verder is het echt heel goedkoop, dus zeker een keer heengaan.

13 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag een heerlijke lunch gehad bij deze warung. Uiterst vriendelijke bediening en heerlijke koffie

1 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De naam dowt al vermoeden dat het geen groot restaurant is. Het is een leuke trensy warung wasr ingeveer 15ensen binnen kunnen zitten. Tijdens ons bezoek stond de airco helaas erg koud. De kaart laat leuke gerechten zien met o.a. salades en allerlei belegde panini's. Wat er allemasl werd uitgeserveerd zag er heel smakelijk uit. Zelf had ik de viscurry die ook prima beviel. Had iets pittiger gemogen. De hoeveelheid vis was meer dan voldoende, helaas was 1 stukje nog rauw, waarvoor oprechte excuses werden uitgedeeld. Al met al een leuke gelegemheid om eens te proberen!

Reizigers die Warung Kecil bekeken, bekeken ook

In Warung Kecil geweest? Deel je ervaringen!