“Lekker gegeten.”

Laghawa restaurant
Geclassificeerd als nr. 417 van 518 Restaurants in Sanur
Keukens: Indonesisch
1 juni 2018 beoordeeld

Ik kwam bij toeval terecht in het restaurant van Laghawa. Er was 1 tafeltje bezet, maar het was ook erg rustig in Sanur dus daar kan je niet op afgaan. Ik bestelde een garnalensalade en een biefstuk met van alles erop. De garnalensalade was lauw, maar wel prima van smaak. De biefstuk was gewoon lekker. Wat mij opviel was het personeel. Het leek wel dat ze je constant in de gaten houden, wat mij een ongemakkelijk gevoel gaf. Heel erg jammer en een gemiste kans. Je moet je op je gemak voelen als je ergens binnenkomt.

30 november 2017 beoordeeld

Wij hebben aan de zeezijde hier gegeten. Lekker onder de bomen bij het strand. Het eten was lekker en met een leuk uitzicht op zee.

21 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen om te eten, maar er zaten geen gasten. Zijn er geen optredens vandaag? Jawel die beginnen zo.
Mijn vlees zat vol zenen en vet en was zo taai. Heb nog een stukje geprobeerd maar er was niet doorheen te komen. De serveerster vroeg nog of het gesmaakt had. Nee zei ik en wees op mijn bord en vertelde de rest. Ze haalde haar schouder op, zo van jammer dan. Toen kwam ze ook nog vertellen dat de show niet doorging. Klaar waren we.spijt en nog een SPIJT.
Nooit meer.

15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten niet goed, smakeloos. Service en bediening ronduit slecht. Met de opties die er zijn in sanur is dit absoluut een restaurant wat je kan overslaan.

19 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik bestelde een seafood combination. Toen het eten geserveerd werd liet de dame een stuk squid op de grond vallen (wat 20% van mijn hele gerecht was) Er stonden 3 personeelsleden naar te kijken en zonder excuus liepen ze weg. Tuna was gortdroog, squid was taai en het beetje groente wat ik kreeg was ook niet te vreten. Ze gaven ook te weinig wisselgeld terug. Absoluut geen aanrader!

Reizigers die Laghawa restaurant bekeken, bekeken ook

In Laghawa restaurant geweest? Deel je ervaringen!