“Sunrise is de moeite waard”
Beoordeling van Warung Sunrise

Warung Sunrise
Geclassificeerd als nr. 78 van 505 Restaurants in Sanur
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vaker dan 1 x ben ik met vriendin hier geweest. Personeel is super attent en aardig en het eten is zeker goed te versmaden, ik kan met dan ook niet vinden in de persoon "die het eten smerig vond" had beoordeeld. Want daar klopt niet van, het goed te eten. Alleen jammer dat ze wat afgelegen zitten, maar zeker de moeite waard om eens heen te gaan.

SUNRISE IS DE MOEITE WAARD

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was echt verschrikkelijk slecht. Smakeloos en vlees zodanig taai dat het niet te eten was. Enige positieve aan dit restaurant is de locatie aan zee, maar daar is werkelijk alles mee gezegd. Hebben zelden zo slecht gegeten. Dit hebben wij ook ter plekke gezegd, werd schouderophalend en met een glimlach aangehoord.

9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We liepen over het strand en kwamen toevallig hier langs. We besloten hier te willen eten en achteraf bleek dit een goede keuze! We hadden de saté en de nasi goreng. Echt heel goed!
Het personeel is vriendelijk. Ik bestelde een rosé en hij vroeg of ik wist hoe hij smaakte. Ik kreeg een shot glaasje met rosé om te proeven omdat niet alle toeristen van de balinese wijnen houden zegt hij. Maar de rosé was lekker dus genomen.
Je zit aan het strand, met je voeten in het zand. Echt heerlijk relaxed genieten :-)
Tip: neem pas een cocktail als je al wat hebt gegeten want er gaat een hoop drank in!

12 september 2017 beoordeeld

Prima eten voor een prima prijs met de gezelligheid van live reggae muziek van heren die er zelf ontzettend van genieten. Aansluitend daarop een aardige en behulpzame bediening maakt een leuke avond.

12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze plek zullen wij nooit meer vergeten, fantastische bar/restaurant. Het eten is fantastisch en aan te raden, we hebben bij meerdere restaurants gegeten maar kwamen steeds hier terug. Voor de gezelligheid: Ida de eigenaar en zijn band spelen 3x in de week live-muziek en hij heeft een fantastische reggae stem.
Het personeel is super vriendelijk en attent, werd zelfs vaak een tafel op het strand gezet als je er om vroeg. De cocktails zijn aan te raden en vooral de bali mojito (met arak) Het eten is niet duur en de cocktails ook niet.
Tommie, Okta and Ida thank you for the wonderfull holiday experience and al the fun and happiness all evening we were at Warung Sunrise ☉

Reizigers die Warung Sunrise bekeken, bekeken ook

In Warung Sunrise geweest? Deel je ervaringen!