Beoordeeld op 27 april 2018 via mobiele applicatie

Het is een prima verblijf als je van simpel en goede prijs houdt. De kamers zijn ruim, alleen blijft de koelte van de airco niet lang hangen. Het hotel mag verder wel een opknapbeurt gebruiken, de hygiëne is verder wel prima. Het zwembad is prima om verkoeling te zoeken, het strand is op loopafstand. Ook de gratis fietsen die ter beschikking stonden waren een pluspunt van dit hotel, wel waren het niet de aller fijnste en veiligste fietsen. Het ontbijt was simpel, maar wel voor ieder wat wils. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Over het algemeen hebben we een prima ervaring gehad, en was het in verhouding naar wat we betaald hadden.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2017

Dit hotel ligt heerlijk buiten het centrum maar dicht bij het strand, wel is er dichtbij een festival terrein welke zeer vaak gebruikt schijnt te worden en veel lawaai veroorzaakt, dat blijft dus een gok. De kamers zijn ruim maar hebben niet allemaal sea vieuw. Sterker nog wij boekten een superior room, in de regel zijn dit wat luxere kamers dan de standaard kamers. Hier bleek dit echter de slechtste kamer soort te zijn die allemaal aan de achterkant liggen van het gebouw en geen leuk zitje hebben, of je moet graag tussen de gebouwen onder de trap zitten. Ook het ontbijt hier is goed maar zeer weinig. Waarschijnlijk waren we meer tevreden geweest bij de luxe kamers welke leuker gelegen waren, maar zeker weten??? Een twijfel gevalletje dus.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 19 mei 2017

Inrichting beetje gedateerd, maar kamers zijn schoon, aan voorzijde met balkon of terras. Had zelf suite met uitzicht op zee (op ongeveer 500 m.) en op zwembad. Kamer met kookfaciliteit en aparte slaapkamer, beide met airco. Ontbijt (inbegrepen) en lunch (optioneel) eenvoudig, maar van goede kwaliteit. Diner kan desgewenst worden bezorgd, maar er zijn ook diverse goede restaurants op loopafstand. Voor gasten zijn gratis fietsen beschikbaar.

Kamertip: Kies voor kamer aan de voorzijde.
Datum van verblijf: april 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 14 maart 2016

De kamers van het hotel zijn ruim en schoon. Ook voorzien van airco en tv. Handdoeken minimaal. Ontbijt matig. Zelf moesten we aangeven dat de ontbijttafel schoongemaakt moest worden. Jammer dat het leuk uitziende zwembad erg lauw water bevat. Een wingerd, die de zon tegen houdt, zou hier misschien een oplossing voor kunnen bieden.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 19 juni 2015 via mobiele applicatie

Sanur Seaview is een prima en ook net onderkomen wat net buiten de relatieve drukte van Sanur ligt. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Via het strand loop je in een kwartiertje naar het centrum toe. Prima uitvalsbasis wat ons betreft om van een verblijf in Sanur te genieten!

Datum van verblijf: juni 2015