“Goede spa”

Carla Spa
Geclassificeerd als nr. 17 van 74 Spa en wellness in Sanur
Attractiegegevens
26 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede massage gehad bij Carla Spa goede stevige body massage , ideaal om de vermoeidheid van 16 uur vliegen te verdrijven. Vriendelijk personeel en een schone nette zaak en na de massage verpakt water gekregen.

12 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd als we in Sanur zijn nemen we een massage daar of een manicure er werkte eerst een hele goede masseur/manicure man Irfan die nam zijn tijd voor je wist precies hoe je het wou is helaas weg maar de vervangers zijn bijna even goed echt de moeite waard nu is Ratna en Wirba de beste aanrader is dichtbij Sanur Plaza Hotel

20 mei 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste massage die ik kreeg was goed en prettig. Af en toe wel ontzettend hard en het was jammer dat ze niet vroeg of het prettig was.
Ik ben terug gegaan voor een pedicure deze was niet ontspannend. Ze sneed zelfs nog per ongeluk in mijn voet. Ik had Opi nagellak gevraagd (extra kosten) deze begon na 2 dagen te vervagen. Ik zag ook dat ze iets anders in het potje deed maar was niet assertief genoeg om er wat van te zeggen. Zonde maar ik ben er niet meer heen gegaan.

25 december 2012 beoordeeld via mobiele applicatie

Masseuse van mijn vrouw was uitstekend. Mijn masseuse had niet voldoende kracht waardoor massage oppervlakkig effect had.
Met masseuse van mijn vrouw nieuwe afspraak over 2 dagen ingepland in agenda spa. Op dag en tijd blijkt masseuse niet te aanwezig ondanks eerdere toezegging, waarop we zijn vertrokken. Andere spa (camelia) gezocht en gevonden. Zelfde prijs maar betere kwaliteit.Er is echt voldoende keus in sanur

Bekijk meer beoordelingen
27 september 2012 beoordeeld

Wij zijn er in 24 dagen wel 10 keer geweest,
Je wordt er goed behandeld niet duur en heel proper.
Om de anderste voetmassage,nek,rug,schouder en pedicure,

Reizigers die Carla Spa bekeken, bekeken ook

In Carla Spa geweest? Deel je ervaringen!