Beoordeeld op 1 augustus 2018 via mobiele applicatie

Super mooie plek, rustig toch vlakbij strand. We konden koffers laten staan zodat we naar Java heen en weer konden met alleen een rugtas.
Gratis shuttle naar centrum van Sanur wat op ongeveer 25 minuten loopafstand ligt. Makkelijk te doen, mooie wandeling langs het strand. Heerlijk ontbijt. Mooi en lekker zwembad, mooie tuin en prachtige villa’s met ook nog een eigen tuintje. Je komt hier helemaal tot rust. Manager is super vriendelijk behulpzaam. Een echte aanrader

Datum van verblijf: juli 2018
kadekagusp1, Manajer van Atta kaMAYA Resort and Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2018

Dear Claudette M

Om Swastyastu
Warmest Greeting from Atta Kamaya Resort & Villas … A Sanctuary Home in a Modern Living….!!!!

We thank you very much for taking your review on TripAdvisor and are really appreciated for your great feedback. We always ensure to all our valued guests to have a memorable holiday during their stay with us. Should you need an accommodation for the next stay, please do not hesitate to contact us. We look forward to welcoming you again in the near future....

Wish you a great day....

Best regard

Kadek Agus Purwady
Manager

Beoordeeld op 1 april 2018 via mobiele applicatie

We zijn een week op dit resort geweest en we hebben het geweldig gehad. We hadden een Lanai kamer met een eigen zwembad. Prima badkamer en bed, alleen niet veel kastruimte en er is maar 1 stoel aanwezig. Je hebt veel privacy. De huisjes zijn gelegen in een mooie tuin. Ontbijt is goed met verschillende keuzes.
We hebben vaak gebruik gemaakt van de gratis shuttle service naar het centrum. Terug hebben we vaak gelopen. Wanneer het niet regent, is dit prima te doen in een minuut of 20. Neem wel een zaklamp mee.
Goede locatie in een rustige omgeving. Heel vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: maart 2018
kadek agus p, Manajer van Atta kaMAYA Resort and Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2018

Dear ElvisZoetermeer

Om Swastyastu

Thank you very much for stayed with us and having a time to write a review
regarding the chair we have one lazy chair in the room but we have two chair and table at your balcony

its our pleasure to served you here
Looking forward to welcoming you again in near future...
Have a great day

best regard,
Kadek Agus Purwady
Operation Manager

Beoordeeld op 9 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier een week. Er is een shuttle naar Centrum van sanur. Helaas moet je het wel terug lopen of een taxi nemen. Het is klein opgezet. Het ontbijt is duur 15 euro pp. Je krijgt wel elke middag een afternoon tea gratis. We zaten in een gezellig hutje . Een klein terrasje. Elke dag werd onze hut schoon gemaakt. Al kon het beter schoon. De badkamer is super.2 douches . De afstand naar het strand en centrum is op loopafstand te doen. maar s'avonds kun je er beter niet lopen

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 1 mei 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk resort om te verblijven als je net bent aan gekomen om even te relaxen. Hartelijk ontvangen laat in de avond.

Goed ontbijt; keuze uit Continental, American of Balinees ontbijt. Daarnaast kan je nog een aantal andere ontbijtgerechten bestellen, zoals nasi goreng of pancakes.

Zowel ontbijt als diner kan je in het restaurant eten of gewoon lekker bij je villa met of zonder zwembad. Villa was ruim opgezet maar heeft een klein zwembad. Geen probleem want met die temperaturen wil je alleen maar even in het water plonzen om af te koelen en geen baantjes trekken.

Diner vond ik niet zo goed. Op 10 minuten lopen is er een heerlijke warung waar je voor nog geen EUR 2 een bord vol hebt.

Ook is er de mogelijkheid om 24/7 naar Sanur gebracht te worden (alleen heen, niet terug). Personeel is vriendelijk en gastvrij.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 5 juni 2015 via mobiele applicatie

De kamer, het zwembad en de tuin zijn allemaal heel verzorgd , netjes en mooi. Goede service door het personeel. En een shuttle taxi is beschikbaar om je af te zetten in Sanur of bij het strand.
De prijs van het eten is niet in verhouding tot de hoeveelheid en kwaliteit . De prijs van de massages zijn minstens een keer zo hoog als ergens anders terwijl het niet beter is. Ik zou voor eten en massage aanraden Sanur in te gaan. Maar verder een prettig en zeer kalme plek , met hele fijne kamers en service!!

Datum van verblijf: juni 2015