Beoordeeld op 1 april 2018 via mobiele applicatie

We zijn een week op dit resort geweest en we hebben het geweldig gehad. We hadden een Lanai kamer met een eigen zwembad. Prima badkamer en bed, alleen niet veel kastruimte en er is maar 1 stoel aanwezig. Je hebt veel privacy. De huisjes zijn gelegen in een mooie tuin. Ontbijt is goed met verschillende keuzes.
We hebben vaak gebruik gemaakt van de gratis shuttle service naar het centrum. Terug hebben we vaak gelopen. Wanneer het niet regent, is dit prima te doen in een minuut of 20. Neem wel een zaklamp mee.
Goede locatie in een rustige omgeving. Heel vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: maart 2018
kadek agus p, Manajer van Atta kaMAYA Resort and Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2018

Dear ElvisZoetermeer

Om Swastyastu
Warmest Greeting from Atta Kamaya Resort & Villas … A Sanctuary Home in a Modern Living….!!!!

Thank you very much for stayed with us and having a time to write a review
regarding the chair we have one lazy chair in the room but we have two chair and table at your balcony

its our pleasure to served you here
Looking forward to welcoming you again in near future...
Have a great day

best regard,
Kadek Agus Purwady
Operation Manager

Beoordeeld op 9 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier een week. Er is een shuttle naar Centrum van sanur. Helaas moet je het wel terug lopen of een taxi nemen. Het is klein opgezet. Het ontbijt is duur 15 euro pp. Je krijgt wel elke middag een afternoon tea gratis. We zaten in een gezellig hutje . Een klein terrasje. Elke dag werd onze hut schoon gemaakt. Al kon het beter schoon. De badkamer is super.2 douches . De afstand naar het strand en centrum is op loopafstand te doen. maar s'avonds kun je er beter niet lopen

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 1 mei 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk resort om te verblijven als je net bent aan gekomen om even te relaxen. Hartelijk ontvangen laat in de avond.

Goed ontbijt; keuze uit Continental, American of Balinees ontbijt. Daarnaast kan je nog een aantal andere ontbijtgerechten bestellen, zoals nasi goreng of pancakes.

Zowel ontbijt als diner kan je in het restaurant eten of gewoon lekker bij je villa met of zonder zwembad. Villa was ruim opgezet maar heeft een klein zwembad. Geen probleem want met die temperaturen wil je alleen maar even in het water plonzen om af te koelen en geen baantjes trekken.

Diner vond ik niet zo goed. Op 10 minuten lopen is er een heerlijke warung waar je voor nog geen EUR 2 een bord vol hebt.

Ook is er de mogelijkheid om 24/7 naar Sanur gebracht te worden (alleen heen, niet terug). Personeel is vriendelijk en gastvrij.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 5 juni 2015 via mobiele applicatie

De kamer, het zwembad en de tuin zijn allemaal heel verzorgd , netjes en mooi. Goede service door het personeel. En een shuttle taxi is beschikbaar om je af te zetten in Sanur of bij het strand.
De prijs van het eten is niet in verhouding tot de hoeveelheid en kwaliteit . De prijs van de massages zijn minstens een keer zo hoog als ergens anders terwijl het niet beter is. Ik zou voor eten en massage aanraden Sanur in te gaan. Maar verder een prettig en zeer kalme plek , met hele fijne kamers en service!!

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 30 augustus 2014

Met hele gezin (2 volwassenen en 4 jongvolwassen kinderen) in juli in een paradijsje beland.
Kleinschalig en wat een mooie huisjes. We hadden 2 huisjes voor 3 personen met elk huis een met privé mini-zwembad. Badkamers gedeeltelijk buiten, verzonken bad, losse douche, ruim en mooi aangekleed. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel en we hebben er heerlijk ontbeten (tijdens het ontbijt werden razendsnel onze kamers schoongemaakt) en gedineerd. Mooi onderhouden tuin.
Het is een eindje lopen naar het strand en de bewoonde wereld is bereikbaar met een taxi.
Wij vonden dat geen bezwaar. Voor ons echt een plek om naar terug te keren.

Kamertip: Vraag een huisje met een eigen zwembad
Datum van verblijf: juli 2014
BudwiKamaya, Guest Relations Manager van Atta kaMAYA Resort and Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2014

Dear Our Beloved Guest,
Sunniest Greetings from kaMAYA Resort and Villas, Sanur - Bali.

First of all, we would like to thank you for your choosen our resort for your vacation in Bali and also for your best comment about resort on Tripadvisor, we are really appreciate it :)

We are very glad if you an family are satisfied with our service, our resort amenities, and convenience that we are provide when you are in our resort.

We wish someday you and family will come back again and we were very happy for waiting your next vacation at our boutique resort.
Please send our regards and hugs for all family.

Best Regards
kaMAYA Resort