Beoordeeld op 14 oktober 2018

Nette kamer. Wij waren op doorreis kwamen pas rond 16.30 aan en volgende ochtend weer vroeg weg. Verder dus niet veel van de faciliteiten kunnen genieten. Hotel zag er mooi en netjes uit zover wij hebben mee gekregen.

Kamertip: Koffie kopjes beter schoonmaken
Datum van verblijf: september 2018
Made_Arini, Public Relations Manager van Parigata Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2018

Dear Francoise D,

Warmest Greetings from Parigata Resort N Spa,

We would like to thank you for staying with us and taking time to write your experiences during your stay with us. We appreciate your positive review and thank you for having taken the time to write the nicest one. We hope to welcoming you to Parigata Resorts and Spa back soon.

Best regards,
Parigata Resorts N Spa

Beoordeeld op 5 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is prima. De kamers zijn prima, maar her en der zie je wel dat het een opknapbeurtje kan gebruiken.
Het personeel is super vriendelijk, het ontbijt is goed en iedere dag is de kamer weer helemaal netjes.
Het jammere is dat het bijvoorbeeld gigantisch kraakt (alleen al als he omdraait in bed, dus kun je nagaan) en ruikt de airco muffig. Dit laatste hebben we opgelost door geurstokjes te kopen in het kleine overdekte centrumpje. Dus met een beetje geluk voor de volgende bezoeker in kamer 211 staat deze er nog;)

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 31 augustus 2018 via mobiele applicatie

Niets aan te merken op het personeel, hoor! Maar het hotel zelf is sterk verouderd. Het sanitair voldoet niet meer aan de vereisten van deze tijd. Ziet er een beetje vies uit. Handdoeken zijn oud en versleten. Kortom: tijd voor een flinke opknapbeurt.

Beoordeeld op 18 augustus 2018

Het hotel is verouderd en heel erg basic. Hotel ligt wat verder verwijderd van het strand en de beachclub is erg klein op een rommelig strand. Wanneer je niet veel tijd doorbrengt in je hotel is dit een prima plek omdat het wel een goede ligging heeft.

Datum van verblijf: augustus 2018
Made A, Public Relations Manager van Parigata Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2018

Dear Damian02008,

Warmest Greetings from Parigata Resort N Spa,

Thank you very much for having taken the time to write a detailed feedback and your honest evaluation about your recent stay with us. We really appreciate that you stay with us. We are really delighted to read that you enjoyed our good location.
We look forward to welcoming you again at Parigata Resort and Spa during your next holiday!

Yours sincerely,
Parigata Resort N Spa

Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

We zijn 10 dagen in hotel Parigata geweest en het was uitstekend. Zeer vriendelijk personeel, een heerlijk ontbijt en een mooie en ruime kamer met ruim balkon. Daarbij een heerlijk zwembad met handdoekenservice. Een oase van rust met winkels en restaurants om de hoek. Het strand is 2 minuten lopen. Een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2018
Made A, Public Relations Manager van Parigata Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Dear Erik S,

Best regards,