“Meer van verwacht”

Keukens: Europees, Indonesisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
2 april 2018 beoordeeld

Na alle positieve reactie toch maar eens gaan zoeken waar het precies zat (einde donker zijstraatje). Bediening was niet echt geïnteresseerd of begrepen het niet.
Eten was oke, maar hebben beter en lekkerder gegeten.
Rekening was wel heel netjes (goedkoop).

30 maart 2018 beoordeeld

Na alle positieve beoordelingen hebben we hier gegeten. Het personeel vond ik ongeinteresseerd, toen ik vroeg wat er bij de nasi rames zat, kreeg ik geen antwoord, behalve dan sate, maar dit zat er dus niet bij. De nasi rames bestond uit rijst en wat stukjes vlees met weinig smaak. Na vragen kreeg ik er satesaus bij. Mijn vriend had lalapan chicken, een droog stukje kip zonder saus, niet lekker. Het personeel heeft niet gevraagd of het smaakte, jammer.

24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vond de keuzes geweldig en heb genoten van iedere gerecht die ik besteld had.
Ook vriendelijke mensen, de hygiëne, bediening en prijs was Goed!
Ik heb genoten.

20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten voor weinig geld. Gezellig ingericht en voldoende ventilatoren om erg ook lekker koel te kunnen zitten. Echt een aanrader. Ligt direct naast hotel Bumas,

19 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele uitgebreide kaart met prima gerechten. Zowel Europees als Aziatisch. In een “achteraf” straatje niet direct zichtbaar, maar zeker de moeite waard!

Reizigers die Lilla Warung bekeken, bekeken ook

In Lilla Warung geweest? Deel je ervaringen!