“Heerlijk gegeten.”

Keukens: Europees, Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten voor weinig geld. Gezellig ingericht en voldoende ventilatoren om erg ook lekker koel te kunnen zitten. Echt een aanrader. Ligt direct naast hotel Bumas,

19 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele uitgebreide kaart met prima gerechten. Zowel Europees als Aziatisch. In een “achteraf” straatje niet direct zichtbaar, maar zeker de moeite waard!

13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van horen en zeggen naar dit restaurant gegaan. Niets teveel gezegd! Enigszins achteraf leuke warung die al vrij vol zat!(dat zegt al genoeg) smakelijk gegeten en vriendelijk personeel! Ik dank de gepensioneerde leraar uit den haag die ons naar deze warung hebben verwezen.

6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. In een zijstraatje van de hoofdstraat parabel met strand. Goedkoopste maar lekkerste dat we hier gegeten hebben op Bali. Minder dan 20 euro voor ons beiden voor voorgerecht, hoofdschotel, dessert en drankjes.

3 maart 2018 beoordeeld

Tijdens ons verblijf 3 maal gaan eten zeker een aanrader. Lekker en nog eens goedkoop ook. Restaurantje gevonden via tripadvisor.

Reizigers die Lilla Warung bekeken, bekeken ook

In Lilla Warung geweest? Deel je ervaringen!