“Gewoon heerlijk”

Keukens: Europees, Indonesisch
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
3 maart 2018 beoordeeld

Tijdens ons verblijf 3 maal gaan eten zeker een aanrader. Lekker en nog eens goedkoop ook. Restaurantje gevonden via tripadvisor.

3 maart 2018 beoordeeld

Door andere hotelgasten op Lilla Warung geattendeerd. De warung bevindt zich in een zijstraat van de hoofdstraat in Sanur. Je moet het echt weten te vinden. Bij binnenkomst is het meestal druk en als je moet wachten is dit maar kort.
In deze warung balinse gerechten en ook vis o.a. tonijn gegeten. Alles was smakelijk klaar gemaakt. De prijzen zijn echt warung prijzen. Daar in Sanur veel warungs en restaurant aan de hoofdstraat zijn waar men ook goed, voordelig en in een betere ambiance zou dit toch onze voorkeur hebben.

25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lilla Warung zou je als je niet weet waar hij zit zomaar over kunnen slaan.
Ter hoogte van de Starbucks zit een zijstraatje aan de overkant.
Het bord lilla staat aangegeven op een paal.
De warung ziet er erg goed verzorgd uit en het personeel is uiterst vriendelijk.
We hebben er dan ook 4 verschillende maaltijden genomen van salade tot de rendang.
Alle maaltijden zijn zeer goed te noemen.
De prijs kwaliteit is meer dan voldoende.
Ik kan zeggen dat Lilla Warung een aanrader is en gaan wij er zeker nog een keer eten

21 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor hier terecht gekomen, gelezen dag reserveren handig is dus dat gedaan. En dat is ook nodig. Wat een goed lopende tent en ik snap ook wel dat iedereen hier naar toe wil. Heerlijk eten, uitstekende en zeer vrolijke, vriendelijke bediening. Echt top!! Aanrader als je in de buurt bent

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig klein restaurantje in een zijstraatje van de hoofdweg gelegen. We hebben erg lekker gegeten en is niet duur.

Reizigers die Lilla Warung bekeken, bekeken ook

In Lilla Warung geweest? Deel je ervaringen!