“Goed gegeten”
Beoordeling van Rasa Senang

Rasa Senang
Geclassificeerd als nr. 121 van 528 Restaurants in Sanur
Keukens: Indonesisch
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Barscene, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Lunch, Reserveringen
26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader! Lekker Balinees, niet overdreven duur en vriendelijk personeel.
Tijdens de middag kregen we een gratis Bintangbiertje. Hebben daar niet nee op gezegd.

Datum van bezoek: september 2017

29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig romantisch restaurant in Balinese sfeer. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en redelijk snel. Helaas was de rijstpudding op maar de sisha was een goede vervanger. Met aandacht klaargemaakt! Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2017
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gedineerd, kook workshop en workshop voor het maken van offerschaaltjes gevolgd.

Het eten is het super voor een mooie prijs. Omdat we zoveel mogelijk alleen Balinees eten willen proberen, hebben we alleen daar ervaring mee. Het was echt heerlijk! Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Om dat ook thuis te kunnen hebben we de kookworkshop gevolgd. Echt een aanrader als je van Indonesisch eten houdt.

Datum van bezoek: juli 2017
16 februari 2017 beoordeeld

In het verleden kwamen wij vaak in dit restaurant maar een aantal jaren liepen we hier voorbij. Toch nog maar eens naar binnen gegaan en het is ons beslist niet tegen gevallen. We werden heel hartelijk onthaald door een van de serveersters die daar al jaren werkt. Heb daar Sweet en Sour checken gegeten met een heerlijke saus.

Datum van bezoek: februari 2017
1 februari 2017 beoordeeld

Het restaurant is gelegen in de drukke hoofdstraat van Sanur. We hadden uitstekende lunch met Sate Ajam en Bami Goreng met kip en zeevruchten. De bediening was vriendelijk en gezellig.

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die Rasa Senang bekeken, bekeken ook

In Rasa Senang geweest? Deel je ervaringen!