“Goed gegeten”
Beoordeling van Rasa Senang

Rasa Senang
Geclassificeerd als nr. 116 van 513 Restaurants in Sanur
Keukens: Indonesisch
Geschikt voor: Barscene, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader! Lekker Balinees, niet overdreven duur en vriendelijk personeel.
Tijdens de middag kregen we een gratis Bintangbiertje. Hebben daar niet nee op gezegd.

29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig romantisch restaurant in Balinese sfeer. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en redelijk snel. Helaas was de rijstpudding op maar de sisha was een goede vervanger. Met aandacht klaargemaakt! Aanrader!

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gedineerd, kook workshop en workshop voor het maken van offerschaaltjes gevolgd.

Het eten is het super voor een mooie prijs. Omdat we zoveel mogelijk alleen Balinees eten willen proberen, hebben we alleen daar ervaring mee. Het was echt heerlijk! Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Om dat ook thuis te kunnen hebben we de kookworkshop gevolgd. Echt een aanrader als je van Indonesisch eten houdt.

16 februari 2017 beoordeeld

In het verleden kwamen wij vaak in dit restaurant maar een aantal jaren liepen we hier voorbij. Toch nog maar eens naar binnen gegaan en het is ons beslist niet tegen gevallen. We werden heel hartelijk onthaald door een van de serveersters die daar al jaren werkt. Heb daar Sweet en Sour checken gegeten met een heerlijke saus.

1 februari 2017 beoordeeld

Het restaurant is gelegen in de drukke hoofdstraat van Sanur. We hadden uitstekende lunch met Sate Ajam en Bami Goreng met kip en zeevruchten. De bediening was vriendelijk en gezellig.

Reizigers die Rasa Senang bekeken, bekeken ook

In Rasa Senang geweest? Deel je ervaringen!