“Niet goed bevonden”

Keukens: Indiaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De gerechten waren minimaal, de sauzen te veel maar de vis was moeilijk te vinden. De rosé was dik aan zijn prijs en werd lauw ingeschonken. In zijn geheel, smaak ven de sauzen was goed maar de inhoud die zou moeten zijn vis was minimaal en dus voor het geheel en de prijs slecht. Ons zien ze hier nooit meer terug.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Er was nog net een plekje. We bestelden biryani. De bediening was vriendelijk. Het eten werd snel opgediend en was wel lekker, maar niet bijzonder.
Het was erg rumoerig door een grote groep en de muziek.
Was leuk om gegeten te hebben, maar volgende keer een ander restaurant.

6 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn frequente bezoekers van Indiase restaurants en zijn erg te spreken over dit restaurant. We hadden vegetarische gerechten met o.a. okra en vegetable pakora vooraf. Dit was zeer vers en fantastisch gekruid en perfecte substantie. Echt jammer dat we eerst bij het andere Indiaas restaurant zijn geweest, en dat we hier maar 1 keer hebben kunnen eten.

4 december 2016 beoordeeld

Uitgebreide kaart, vriendelijke service, eten zeer betaalbaar.
Er wordt ook gevraagd hoe pikant je het eten wenst!

24 november 2016 beoordeeld

Na een maand rondtrekken kozen we eens voor een heel andere keuken. Op de kaart staan alle ingrediënten mooi vermeld dus heb je wel een idee van wat je besteld.
Het was lekker. Bediening was vriendelijk en vlot.
De prijs zit in de middenklasse.

Reizigers die Gateway of India bekeken, bekeken ook

In Gateway of India geweest? Deel je ervaringen!