“Top restaurant in Sanur Bali”
Beoordeling van In De Bowl Sanur

In De Bowl Sanur
Geclassificeerd als nr. 1 van 582 Restaurants in Sanur
4 weken geleden beoordeeld

We hebben in onze 2 weken in Sanur Bali verschillende malen gegeten. Het eten is van top kwaliteit en het personeel is zeer professioneel. Ook een echte aanrader voor vegans aangezien ze verschillende gevarieerde gerechten aanbieden. Of het nu voor lunch of avondeten is, dit restaurant is een toprestaurant om te bezoeken wanneer je in Sanur bent.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke smoothiebowl als lunch gegeten.
Binnen beetje donker zitten maar op terras was het perfect.

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In de bowl is echt een super leuk en lekker tentje om te eten! Ze hebben van alles van smoothiebowls tot burgers en salades. De prijs is prima en het personeel is heel vriendelijk. Zeker een aanrader!

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onderweg naar het museum even snel gestopt bij in de bowl. Super vriendelijk ontvangen en heerlijk gegeten. Ik had een smoothie bowl de beste tot nu toe. En alles voor een goeie prijs! Vriendelijke service, schoon en heerlijk eten wat wil een toerist nog meer..

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten! Geweldige service. Top service van Daju!!! Voor iedereen een aanrader die opzoek is naar een heerlijke plek om te lunchen.

Reizigers die In De Bowl Sanur bekeken, bekeken ook

In In De Bowl Sanur geweest? Deel je ervaringen!