Hoogtepunten uit beoordelingen
Een TOP vakantie dankzij Peter!

Dankjewel Peter voor je bijdrage aan onze vakantie! Wij hebben samen met jou een vijftal top ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
niekhorsmans
Dagtocht Bali

Met Putu (Peter) op stap heeft ons een geweldige dag opgeleverd. We waren al vaker op Bali, dus ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
andrehQ608VG
Sanur, Indonesië
via mobiele applicatie
Lees alle 34 beoordelingen

Beoordeeld op 12 september 2019 via mobiele applicatie

We hebben tijdens onze vakantie op Bali twee dagtrips gedaan met Putu. Een keer naar Nusa Penida en een keer de jungle in. Hij weet veel interessante feiten te vertellen over het eiland. Hierdoor leer je het eiland en de cultuur een beetje kennen. Het is leuk om te ervaren hoe trots hij is op zijn eiland. De tours zijn zeer uitgebreid en kwalitatief hoogstaand. Alles word netjes geregeld en als je iets wilt wijzigen is dat geen enkel probleem. Zijn persoonlijke aanpak is erg te waarderen. Waaronder ook het Whatsappcontact voor vragen en reserveringen. Dat verloopt prettig. Bedankt voor deze onvergetenlijke ervaring!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 11 september 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn 19 dagen op Bali en zijn 8 dagen met Peter op stap geweest. Ook het transfer van en naar het vliegveld Denpasar door Peter.
Kunnen hem iedereen Voor 200% aanbevelen, vele mooie plekjes gezien.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 11 september 2019

In 2015 en nu in 2019 weer Peter Bali als gids geboekt voor leuke uitjes.
Peter is altijd op tijd, is flexibel, vriendelijk, geduldig en weet alle mooie plekjes in Bali te vinden.
Peter spreekt prima Nederlands en dat is wel fijn als de kids niet goed Engels kunnen spreken, tevens weet hij ook de geschiedenis van de bezienswaardigheden.
Wij raden Peter als gids voor iedereen aan, hij is gezellig, kan zelfs Nederlandse liedjes rappen en houdt van stroopwafels.

Beoordeeld op 2 september 2019 via mobiele applicatie

Met Peter hebben we 2 Tours gedaan, Uluwatu en Ubud. Super fijn. Is stipt en stelt je op je gemak de gehele dag. Verteld veel over de cultuur en de bezienswaardigheden die je bezoekt. Aanpassen van het programma? Geen probleem, alles is mogelijk. Hij vindt het leuk om meer Nederlands te leren, vanwege het drukke verkeer hebben we hem geleerd te zeggen “Erik doe rustig” . Peter bedankt !

Beoordeeld op 30 augustus 2019

Met Peter zijn we een hele dag op pad geweest en hebben diverse mooie dingen in Ubut gezien (Tegenungan waterval, Kemenuh- houtsnijwerk dorp, Goa Gaja Tempel, Batur vulkaan, koffiebonenplantage waar ze ook een swing hebben en de Tirta Empul Tempel). Peter is een leuke rustige en geduldige gids die ontzettend goed Nederlands praat (ben er nog steeds van onder de indruk) en bij wie je je heel erg op je gemak voelt. Hij geeft je alle ruimte, dwingt je nergens toe en neemt de tijd om leuke en mooie foto's en filmpjes van jou en je gezelschap te maken. Ook kun je in overleg met hem een tour ietswat aanpassen en komt hij met leuke ideeën en alternatieven, is allemaal geen probleem voor hem. Ik raad een ieder dan ook zeker aan om met Peter op stap te gaan. De volgende keer dat we op Bali zijn bellen we hem zéker weer!!! Wij hebben een SUPER leuke dag met hem gehad!