“WAUW!”

Keukens: Zweeds, Café
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten was in een woord WAUW! We hebben hier gelunched. Ik had een verse juice, echt lekker. Verder had ik club sandwich, dat was echt heel veel en rijk belegd. Ook erg leuk geserveerd. Mijn vriend had broodje met steak, die smaakte ook erg lekker. Dikke aanrader! We zouden zeker nog eens hier gaan eten. Jammer ook dat we geen foto’s hebben gemaakt van ons lekkere eten

14 april 2018 beoordeeld

Smorgas doet zijn naam eer aan want het eerste waar je aan denkt is ontbijt en dat is meer dan voortreffelijk verzorgt daar een keur aan gerechten staan daar op de kaart alles goed verzorgt en voor liefhebbers er staan diverse detox drankjes op de kaart.
bediening goed en attent

Johan L, Owner van Cafe Smorgas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 april 2018

Thank you for the valuable review.
Much appreciated

19 maart 2018 beoordeeld

Cafe Smorgas ligt gunstig in het centrum op een hoek van de hoofdstraat met zicht op de drukke doorgaande weg. Het kan hier in de middag erg druk zijn op het terras, maar aan de zijkant kan je ook fijn rustig zitten. De lunch is hier altijd even lekker. Het heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. De bediening is hier altijd erg vriendelijk.

15 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere lunch gehad, nasi en n pannini. Leuke locatie, aan de doorgaande weg. Vriendelijk personeel!ontbijt en lunch! Wij komen terug

2 december 2017 beoordeeld

Allereerst is de kigg8ng gunstig op een hoek met vanaf het mooi ingerichte terras zicht op de drukke doorgaande weg en het rustige straatje richting strand De menukaart is compact en is het best te omschrijven als een combinatie van Aziatisch en Europees, van alles wat en het eten is van uitstekende kwaliteit. Vooral door de relaxte sfeer een ideale plek om een goed kop koffie te drinken of van een heerlijk drankje te genieten.

Reizigers die Cafe Smorgas bekeken, bekeken ook

In Cafe Smorgas geweest? Deel je ervaringen!