“Onverwacht lekker voor een lage prijs.”
Beoordeling van Gardenia Cafe

Gardenia Cafe
Geclassificeerd als nr. 105 van 468 Restaurants in Sanur
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
2 februari 2017 beoordeeld

Zijn hier ook vorig jaar een paar keer geweest. Toen ook goed en nu weer. We wilden wel eens iets anders dan rijst. Nu spaghetti carbonara en een jäger schnitsel. Beide voortreffelijk. Samen met elk een Bintang Radler voor € 13. Wordt goed bezocht en heeft af en toe live muziek.
Best een aanrader.

23 januari 2016 beoordeeld

doet een beetje Grieks aan aan de buitenkant. Gezellig terras. We bestelden zeer niet-Balinees voedsel: Spaghetti Carbonara en Bolognese. Beide smaakten prima, waarbij de Bolognese iets te zout was.
Nadien hebben wij geen last gehad van onze magen. Klaarblijkelijk redelijk goede hygiëne en versheid. Samen met het drinken kostte het €15. Niet het goedkoopst.

28 mei 2015 beoordeeld

We waren al eerder hier geweest en hebben er dit keer een lunch genomen. Heerlijk vers en lekker. Lekkere kop koffie en cappucino. Andere keren hadden we hier koffie met gebak genomen. De toiletten erg schoon. We zijn ook even bij hun kamers gaan kijken, geweldig fris en mooi.

13 juli 2014 beoordeeld

Een heerlijk rustig en ontspannen plekje in Sanur.
Lekker in de schaduw onder een boom genieten van goede koffie en een lekker taartje.

• Sfeer
18 maart 2014 beoordeeld

Na 2x een ontbijtje te hebben genoten besloten mijn man en ik er ook een keer te dineren.
De avond was mooiben we hadden er zin in. We bestelde als starter beide springrolls. En hier ging het al fout. Bij de laatste hap van mijn springrol kauwde ik op iets taais, ik haalde het uit mijn mond en wat blijkt het was een stuk platic van een zakje met de knoop er nog in . De rest van het eten was al besteld en ik heb mijn best gedaan maar echt smaken deed de rest ook niet meer. Dit was voor mij laatste keer gardenia.

Reizigers die Gardenia Cafe bekeken, bekeken ook

In Gardenia Cafe geweest? Deel je ervaringen!