Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.649)
Beoordelingen filteren
2.649 resultaten
Waardering van reizigers
689
1.178
516
170
96
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
689
1.178
516
170
96
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.649 beoordelingen
Beoordeeld op 5 oktober 2018

De kamer is wel aan n opknapbeurt toe. Kleine kledingkast. De bedden zijn uitstekend. De ligging aan t strand is geweldig. Twee heerlijke zwembaden. De ligbedden zijn hier en daar aan vervanging toe. Het ontbijt is prima, volop keuze.

Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Bedank Jacqueline P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 oktober 2018
Google-vertaling

Dear Jacqueline P,

Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur.

It is a pleasure to know that our beds, breakfast, and hotel location meet your expectation. With regards of room refurbishment, while the renovation plan is on process, we have been conducting room enhancement to ensure our guest enjoy their stay with us. Over the last few months we have focused on new bedroom tiles, bathroom tiles, wall painting and floor grouting. Apart from the room structure, we have been replacing our towels in the room, pillow, and continuing upgrading our hotel facilities. We will work diligently to do the best we can prior to any refurbishment approved by the Resort’s Owners. We pleased to inform that we are on progress to upgrading our pool service and facilities, we have been partially replacing some of umbrella cover with better quality product which won’t fade for at least 5 years while long chair cushion covers have arrived partially.

Once again, thank you for sharing your experience and we looking forward to welcoming you back again in the near future.

Sincerely,

Eka Handayani
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 september 2018

Een groot domein, met heel veel huisjes. Zeer ruime kamers en comfortabele bedden.
Wij verbleven op het gelijkvloers, dus hadden we ook een terras met stoeltjes.
Prachtig gelegen, direct aan het strand en er zijn zeer veel ligstoelen voorradig.
Ontbijt in buffetvorm was zeer uitgebreid en niets was teveel voor de enorm vriendelijke bediening.
Je kan ook lekker wandelen in de buurt en er zijn legio restaurants en drinkgelegenheden in de nabije omgeving.
Het hotel biedt zelfs een gratis shuttle-service aan naar het centrum van Sanur.

  • Verbleef: september 2018, reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Lu2600
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2018
Google-vertaling

Dear Lu2600,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Resort Sanur.

It such a pleasure to know that you have a great stay with us. Nothing that could makes us happy than knowing you left our resort with fully satisfied. I am sure that your kind word will motivate my team to keep up their performance.

We are very excited to welcoming you back again at our resort and crafting another memorable experience.

Sincerely,

Eka Handayani
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 september 2018 via mobiele applicatie

Na een rondreis door Java hier terecht gekomen. Wat een heerlijk hotel! De gratis upgrade was een zeer aangename verassing. Mooie kamer voorzien van koelkast, TV met diverse zenders, waaronder BVN en een goed werkende AC Bedden zijn groot en redelijk zacht. Riante badcel voorzien van rainshower. Schoonmaak is niets op aan te merken, goed en grondig. Ontbijt is meer dan voldoende. Hotel beschikt over 2 zwembaden en voldoende ligbedden op het privéstrand. Een hotel waar wij zeker nog een keer zouden willen verblijven!

Verbleef: september 2018, reisde met een partner
1  Bedank normaw835
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 september 2018
Google-vertaling

Dear Norma W,

Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur.

We delighted to know that you have a pleasant stay with us. Nothing that could makes happy than knowing that you left our resort with fully satisfied. We glad to know that you would like to visit us again, we cannot wait to welcoming you back and create another memorable experience.

Sincerely,

Eka Handayani
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 september 2018 via mobiele applicatie

Zoals de titel aangeeft is het resort van buiten prachtig.

Het geeft jammer genoeg wel een vertekend beeld van hoe het binnen uitziet. Oudbollig maar wel extreem heerlijke bedden.

Het ontbijt is goed. Voor een heerlijke hapje eten kan je naar de genius bar gaan.. de 'Big Aussie' burger is een aanrader.

Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Bedank JPatiwael
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 september 2018
Google-vertaling

Dear JPatiwael,

Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur.

It is always with pleasure to know that you enjoyed our breakfast and bed. At Mercure, we strive to give the best service as our guests’ satisfaction will always be our top priority. Therefore, your feedback is essential to achieve that. We take note on your feedback of the room condition, we are continually work on improving the Resort, though until a full Refurbishment occurs, the resort design will be remain the same. Our extensive internal maintenance programs are still carried on and we should have replaced the older mosaic shower tiles which give older impression of the resort. Also we have replaced 30% of the Resorts bedroom flooring. Now we are working on repainting all of our guest room interiors and replace all grouting for rooms that require it. With new cushions and some new outdoor furniture will bring dramatic improvement on our guests experience.

Once again, thank you for the constructive feedback. We hope you will give us another chance to serve you better and showcase the improvements we have made by then.

Sincerely,
Eka Handayani
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 september 2018 via mobiele applicatie

Rustige en vriendelijk personeel. Mooie omgeving aan het strand te ontbijten. Kamers zijn ook ruimtelijk. Goede douche. Top locatie luieren kan hier ook. Ontbijt is uitmuntend en uitgebreid, mooi uitzicht op zee

Verbleef: september 2018, reisde met vrienden
Bedank Corine v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 september 2018
Google-vertaling

Dear Corine V,

Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur.

It is always a pleasure to receive positive feedback from our guests which let us know that we have once more succeeded in crafting a wonderful experience for them. Your kind word has been share with my team and I am sure it will motivate them to keep up their performance.

We cannot wait to craft another remarkable stay for you whenever you visit Bali.

Sincerely,
Eka Handayani
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken