Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.625)
Beoordelingen filteren
2.625 resultaten
Waardering van reizigers
681
1.167
512
170
95
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
681
1.167
512
170
95
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
35 - 40 van 2.625 beoordelingen
14 september 2017 beoordeeld

  • Verbleef: september 2017, reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
11 september 2017 beoordeeld

Het resort is gelegen aan het einde van het strand van Sanur. Heeft een groot privestrand met voldoende bedjes en een uitgebreid ontbijtbuffet.
Strand en tuin worden goed onderhouden en het personeel is super vriendelijk.
Grote deluxe kamer met grote badkamer en goede airco.
Wifi is top.
2 weken erg genoten van de rust en de zon, erg fijn resort!

Some improvement tips for Mercure:
Some beachloungers are bit broken and could be fixed easily
Temperature of the water in the pools is to warm (but i came for the beach anyway)
Bintang for 43K at the bar is a bit expensive

  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank Mike V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2017
Google-vertaling

Dear Mike V,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Resort Sanur.

We delighted to know that you have a pleasant stay with us. It is always a pleasure to receive positive feedback where our hotel location, breakfast, beach, garden, wifi, and staff were super friendly. I have been shared your feedback with my entire team and I am sure this feedback will motivate them to keep up their performance.

We take note on your concern of beach loungers and pool temperature, it has been addressed with related department for our further follow up. We notice as well in regards of price of beer and it is also communicate with our Food & Beverage Manager for reference and evaluation.

Please feel free to contact us at ge@mercureresortsanur.com if you have plan to visit us again.

Once again, thank you very much for sharing your concern and looking forward to welcoming you again.

Sincerely,

Eka Handayani
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een leuk en goed hotel! Het lag drek tegen het strand aan. Mooi en proper. De douche was wat aan de kleine kant. Maar het was een goed hotel het eten in hotel was wel duurder maar niet zo duur! Een pizza kwam max 6,5 euro en drank was wat duurder. Maar het was een echt fijn verblijf!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
1  Bedank Lorenzo R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2017
Google-vertaling

Dear Lorenzo R,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Resort Sanur.

We pleased to know that you have a great stay with us where you felt satisfied with our hotel cleanliness, service, and facilities. I shared your valuable feedback with our teams and I am sure that this feedback will motivate all of my team to keep up their performance.

We take note in regard on your concern of price at our restaurant and I have been communicate with our Food & Beverage Manager for reference and evaluation.

please feel free to contact me at ge@mercureresortsanur.com if you have plan to visit us again.

Thank you again for sharing your experience, and we looking forward to welcoming you again in the near future.

Sincerely,

Eka Handayani
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
22 augustus 2017 beoordeeld

In augustus met vrienden en onze 3 kids in Mercure geweest. Comfortabele ruime kamers (wij hadden het grootste type) hoewel enigszins gedateerd, met name de badkamer kan wel wat onderhoud gebruiken maar dit heeft ons niet gestoord. Gelegen op het mooiste en breedste stuk strand in Sanur. Volop strandbedjes en handdoekservice, 2 zwembaden. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel (Febi van de receptie en Rini van de taxiservice die een probleem perfect oploste). Prima keuken voor ontbijt en lunch die wij vaak op onze strandbedjes lieten bezorgen. Ook hebben we zo'n beetje alle spa behandelingen van het hotel tot tevredenheid uitgeprobeerd. Jammer was wel dat er 's avonds niet veel te beleven was, ook geen gezellige plek om te chillen met onze vrienden. De balkons waren hiervoor te klein. De bar was altijd vrij verlaten en sloot meestal om 23 uur. Dit zou met wat focus (vuurkorven, iets meer beleving) een prachtige plek kunnen zijn voor een drankje later op de avond. Nu weken we hiervoor uit naar omliggende plekken hoewel de meeste bars rond 23 uur sloten, waarna we met zelf meegebrachte drankjes en kaarsen het maar gezellig maakten bij het grote zwembad of op het strand. Avondeten deden wij in Sanur, aanraders zijn Mona Lisa (in centrum Sanur) en Bella Italia (vlak bij hotel). Massimo was ook goed maar is een beetje een "vreetschuur" waarbij om de havenklap iemand door het personeel wordt toegezongen voor zijn verjaardag.Ik zou in de toekomst beslist terugkomen in Mercure Sanur.

Kamertip: Het loont om de voor de meest luxe, is grootste, kamers te gaan maar het balkon is vrij klein, max 2 personen.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank Bianca V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Bianca V,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Resort Sanur.

We delighted to know that you have a pleasant stay with us. It is always a pleasure to receive positive feedback where our breakfast, spa, and our staff friendliness meet your expectation especially to FEBBY at reception and RINI at taxi counter. I have been shared your comments with our team. I am sure that this feedback will motivate all of them to keep up their performance.

We take note in regards on your concern of bathroom, we are pleased to share with you that we are proactively conducting maintenance to ensure our guests are comfortable. This project includes repainting, re-tilling and furniture re-varnishing. However the general refurbishment is expected to start by next year, at the meantime this major project is being finalized with our hotel owner.

Please feel free to contact us at ge@mercureresortsanur.com if you have plan to visit us again.

Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be more pleasant than the previous one.

Sincerely,

Eka Handayani
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen laat aan in de avond, welkomst was zeer vriendelijk met een drankje.
Kamer is basic, wat gedateerd. zeer breed bed, maar wel kort. Bed slaapt goed. Er is airco op de kamer dat het verblijf prettig maakt. Je slaapt in een Balinese hut, 6 kamers in 1 hutje. Er zijn ook andere samenstellingen van kamers op het resort maar het resort doet kleinschalig aan door de huisjes.
De badkamer is prima, alles wel gemaakt voor kleine mensen, bv laag aanrecht en lage toilet. Wij misten wat haakjes in de badkamer om wat op te hangen en een toiletborstel. Buiten een zitje met tafeltje, stoelen wat oncomfortabel als je een avondje bij de kamer wil zitten. Wij gebruikten 2 kussentjes uit de lobby.
Het personeel vraagt regelmatig naar je verblijf en wij hebben deze puntjes dan ook doorgegeven.
Het bed word elke dag op gemaakt en er worden schone handdoeken neergelegd.
Op de kamer is een mini koelkast.
WiFi is aanwezig maar slechte verbinding op de lobby na.
Het resort is rustig en zeer groen, pal aan het strand waar je iedere dag een schone badhanddoek kan halen. Er zijn twee zwembaden op het resort een spa en tennisbaan. Aan het strand en in het centrum zijn spa behandelingen goedkoper dan in het hotel zelf, namen dan ook een massage op het strand.
Het personeel van het resort is zeer vriendelijk, receptie staat altijd voor je klaar.
Ontbijt goed van alles wat, in de ochtend vroeg lekker rustig bij het ontbijt.
Diner hebben wij hier niet geprobeerd
Aangezien je al voor €4 een lekkere maaltijd kan eten in het centrum. Aan het strand ook veel eet tentjes te vinden, 5 minuten lopen richting centrum ook veel restaurantjes. +-20min lopen naar centrum Sanur. Of neem een taxi voor €3
In de zee bij het resort weinig te zien onder water, hiervoor raad ik je aan naar Nusa Lembongang te gaan.
Wij hebben het verblijf als prettig ervaren en zullen dit zeker aanraden.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
1  Bedank 123Kork
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2017
Google-vertaling

Dear 123Kork,

Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur.

We delighted to know that you have a pleasant stay with us where our staff friendliness especially reception meet your expectation. It’s feels great to hear that our resort is very green, nice beach, swimming pool, tennis court and breakfast were good.
With regards of room renovation, at the meantime we do room maintenance including re-painting, re-tile, and furniture re-varnish to make our room are comfortable for our guest.

Please feel free to contact me at ge@mercureresortsanur.com if you have plan to visit us again.

Thank you for sharing your experience and looking forward to welcoming you again.

Sincerely,


Eka Handayani
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken