Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Terugkeren voelt als thuiskomen, een weldaad.”
Beoordeling van Mercure Resort Sanur

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Mercure Resort Sanur
Beoordeeld als nr. 27 van 79 hotels in Sanur
5 weken geleden beoordeeld

Hulde aan het personeel, de maaltijden en de kamers. Al jaren voelen wij ons verwend. Veel personeel werkt er al lang en maakt een tevreden indruk, altijd opgewekt en klantgericht, niets is te veel en dat geldt voor de tuinmannen, de schoonmaakers, het bedienend personeel, de receptie etc.

Kamertip: Alle kamers hebben een terrasje of balkon, wij hebben nooit een voorkeur uitgesproken omdat de kamer ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank corjordense
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden
Google-vertaling

Dear Corjordense,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Resort Sanur.

It is always a pleasure to welcoming you back and we delighted to know that you have a pleasant stay with us. We glad to know that our staff friendliness of reception, room, restaurant, gardeners, housekeeping meet your expectation. I have been shared your valuable feedback with our team. I am sure that this feedback will motivate all of my team to keep up their performance.

Please feel free to contact us at ge@mercureresortsanur.com if you have plan to visit us again.

Thank you again for sharing your experience, and we looking forward to welcoming you again in the near future.

Sincerely,

Eka Handayani
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordeling
Beoordelingen (2.373)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

3 - 9 van 2.373 beoordelingen

14 september 2017 beoordeeld

  • Verbleef: September, 2017, reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Gertjan D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
11 september 2017 beoordeeld

Het resort is gelegen aan het einde van het strand van Sanur. Heeft een groot privestrand met voldoende bedjes en een uitgebreid ontbijtbuffet.
Strand en tuin worden goed onderhouden en het personeel is super vriendelijk.
Grote deluxe kamer met grote badkamer en goede airco.
Wifi is top.
2 weken erg genoten van de rust en de zon, erg fijn resort!

Some improvement tips for Mercure:
Some beachloungers are bit broken and could be fixed easily
Temperature of the water in the pools is to warm (but i came for the beach anyway)
Bintang for 43K at the bar is a bit expensive

  • Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank Mike V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2017
Google-vertaling

Dear Mike V,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Resort Sanur.

We delighted to know that you have a pleasant stay with us. It is always a pleasure to receive positive feedback where our hotel location, breakfast, beach, garden, wifi, and staff were super friendly. I have been shared your feedback with my entire team and I am sure this feedback will motivate them to keep up their performance.

We take note on your concern of beach loungers and pool temperature, it has been addressed with related department for our further follow up. We notice as well in regards of price of beer and it is also communicate with our Food & Beverage Manager for reference and evaluation.

Please feel free to contact us at ge@mercureresortsanur.com if you have plan to visit us again.

Once again, thank you very much for sharing your concern and looking forward to welcoming you again.

Sincerely,

Eka Handayani
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een leuk en goed hotel! Het lag drek tegen het strand aan. Mooi en proper. De douche was wat aan de kleine kant. Maar het was een goed hotel het eten in hotel was wel duurder maar niet zo duur! Een pizza kwam max 6,5 euro en drank was wat duurder. Maar het was een echt fijn verblijf!

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
1  Bedank Lorenzo R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2017
Google-vertaling

Dear Lorenzo R,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Resort Sanur.

We pleased to know that you have a great stay with us where you felt satisfied with our hotel cleanliness, service, and facilities. I shared your valuable feedback with our teams and I am sure that this feedback will motivate all of my team to keep up their performance.

We take note in regard on your concern of price at our restaurant and I have been communicate with our Food & Beverage Manager for reference and evaluation.

please feel free to contact me at ge@mercureresortsanur.com if you have plan to visit us again.

Thank you again for sharing your experience, and we looking forward to welcoming you again in the near future.

Sincerely,

Eka Handayani
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
22 augustus 2017 beoordeeld

In augustus met vrienden en onze 3 kids in Mercure geweest. Comfortabele ruime kamers (wij hadden het grootste type) hoewel enigszins gedateerd, met name de badkamer kan wel wat onderhoud gebruiken maar dit heeft ons niet gestoord. Gelegen op het mooiste en breedste stuk strand in Sanur. Volop strandbedjes en handdoekservice, 2 zwembaden. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel (Febi van de receptie en Rini van de taxiservice die een probleem perfect oploste). Prima keuken voor ontbijt en lunch die wij vaak op onze strandbedjes lieten bezorgen. Ook hebben we zo'n beetje alle spa behandelingen van het hotel tot tevredenheid uitgeprobeerd. Jammer was wel dat er 's avonds niet veel te beleven was, ook geen gezellige plek om te chillen met onze vrienden. De balkons waren hiervoor te klein. De bar was altijd vrij verlaten en sloot meestal om 23 uur. Dit zou met wat focus (vuurkorven, iets meer beleving) een prachtige plek kunnen zijn voor een drankje later op de avond. Nu weken we hiervoor uit naar omliggende plekken hoewel de meeste bars rond 23 uur sloten, waarna we met zelf meegebrachte drankjes en kaarsen het maar gezellig maakten bij het grote zwembad of op het strand. Avondeten deden wij in Sanur, aanraders zijn Mona Lisa (in centrum Sanur) en Bella Italia (vlak bij hotel). Massimo was ook goed maar is een beetje een "vreetschuur" waarbij om de havenklap iemand door het personeel wordt toegezongen voor zijn verjaardag.Ik zou in de toekomst beslist terugkomen in Mercure Sanur.

Kamertip: Het loont om de voor de meest luxe, is grootste, kamers te gaan maar het balkon is vrij klein, max 2 ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Bianca V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Bianca V,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Resort Sanur.

We delighted to know that you have a pleasant stay with us. It is always a pleasure to receive positive feedback where our breakfast, spa, and our staff friendliness meet your expectation especially to FEBBY at reception and RINI at taxi counter. I have been shared your comments with our team. I am sure that this feedback will motivate all of them to keep up their performance.

We take note in regards on your concern of bathroom, we are pleased to share with you that we are proactively conducting maintenance to ensure our guests are comfortable. This project includes repainting, re-tilling and furniture re-varnishing. However the general refurbishment is expected to start by next year, at the meantime this major project is being finalized with our hotel owner.

Please feel free to contact us at ge@mercureresortsanur.com if you have plan to visit us again.

Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be more pleasant than the previous one.

Sincerely,

Eka Handayani
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen laat aan in de avond, welkomst was zeer vriendelijk met een drankje.
Kamer is basic, wat gedateerd. zeer breed bed, maar wel kort. Bed slaapt goed. Er is airco op de kamer dat het verblijf prettig maakt. Je slaapt in een Balinese hut, 6 kamers in 1 hutje. Er zijn ook andere samenstellingen van kamers op het resort maar het resort doet kleinschalig aan door de huisjes.
De badkamer is prima, alles wel gemaakt voor kleine mensen, bv laag aanrecht en lage toilet. Wij misten wat haakjes in de badkamer om wat op te hangen en een toiletborstel. Buiten een zitje met tafeltje, stoelen wat oncomfortabel als je een avondje bij de kamer wil zitten. Wij gebruikten 2 kussentjes uit de lobby.
Het personeel vraagt regelmatig naar je verblijf en wij hebben deze puntjes dan ook doorgegeven.
Het bed word elke dag op gemaakt en er worden schone handdoeken neergelegd.
Op de kamer is een mini koelkast.
WiFi is aanwezig maar slechte verbinding op de lobby na.
Het resort is rustig en zeer groen, pal aan het strand waar je iedere dag een schone badhanddoek kan halen. Er zijn twee zwembaden op het resort een spa en tennisbaan. Aan het strand en in het centrum zijn spa behandelingen goedkoper dan in het hotel zelf, namen dan ook een massage op het strand.
Het personeel van het resort is zeer vriendelijk, receptie staat altijd voor je klaar.
Ontbijt goed van alles wat, in de ochtend vroeg lekker rustig bij het ontbijt.
Diner hebben wij hier niet geprobeerd
Aangezien je al voor €4 een lekkere maaltijd kan eten in het centrum. Aan het strand ook veel eet tentjes te vinden, 5 minuten lopen richting centrum ook veel restaurantjes. +-20min lopen naar centrum Sanur. Of neem een taxi voor €3
In de zee bij het resort weinig te zien onder water, hiervoor raad ik je aan naar Nusa Lembongang te gaan.
Wij hebben het verblijf als prettig ervaren en zullen dit zeker aanraden.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
Bedank 123Kork
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2017
Google-vertaling

Dear 123Kork,

Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur.

We delighted to know that you have a pleasant stay with us where our staff friendliness especially reception meet your expectation. It’s feels great to hear that our resort is very green, nice beach, swimming pool, tennis court and breakfast were good.
With regards of room renovation, at the meantime we do room maintenance including re-painting, re-tile, and furniture re-varnish to make our room are comfortable for our guest.

Please feel free to contact me at ge@mercureresortsanur.com if you have plan to visit us again.

Thank you for sharing your experience and looking forward to welcoming you again.

Sincerely,


Eka Handayani
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mercure Resort is erg goed! Vriendelijk personeel, kamer wordt dagelijks goed schoongemaakt (door Dana), service is redelijk (zie airco stukje hieronder), grootste en rustigste strand van Sanur, genoeg ligbedjes, meerdere malen per dag rijdt er een gratis shuttle bus van Mercure naar supermarkt Hardy's (tip: koop hier uw souvenirs) en ontbijt is zeer uitgebreid.

Hotel bied ook een taxi service aan, deze is duurder dan de Blue Birds taxi's.

Diner en lunch kaart is niet zo uitgebreid, is prijzig en ben je gauw op uitgekeken. Minpunt was, dat ze vaker niet dan wel verse sinaasappelsap hadden en dat soms het patat op was. Als je daar ging dineren, kreeg je soms een broodje vooraf, waarvan wij vermoeden dat het over was van de lunch of ontbijt.

Enige nadeel van de service was, dat de airco was gaan lekken en hierdoor leesboeken waren beschadigd die op de salontafel lagen. Mercure wilde niks vergoeden, omdat het nog goed leesbaar was als het opgedroogd was. Airco hangt boven een stopcontact, wat ook best brand gevaarlijk is.

Wij hadden geboekt via TUI, wat slecht is. Zij zeiden dat er geen hostess was van hun maatschappij, dat we onze vliegtuigstoelen niet konden veranderen (Emirates) en dat we geen dag extra konden blijven. Al met al kon het wel allemaal en er was wel hostess; dag extra kostte ons alleen nieuwe vliegtickets dus dat hebben we niet gedaan. TUI zei telkens dat we Emirates of andere afdelingen van TUI moesten contacten. Zeer slecht dus, zij weten simpelweg niet wat ze verhuren en verkopen. Mercure is voor herhaling vatbaar, alleen leg niks onder de airco ;).

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
Bedank DannyNL020
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2017
Google-vertaling

Dear DannyNL020,

We very much appreciate for taking the time to share your experience during your stay at Mercure Resort Sanur.

We delighted to know that you have a pleasant stay with us. It is always a pleasure to receive positive feedback where our hotel is very good, friendly staff, and room cleanliness meet your expectation. Special attention to Dana our room boy who was clean your room daily, I have been shared your valuable feedback with him and all of my team. I am sure that it will motivate all of them to keep up their performance.

With regards on your feedback of dinner and lunch experience, it has been shared with our chef and food & beverage manager for their evaluation and improvement.

We notice as well of room condition (air conditioning) and I would be pleasure if you could share you room number at ge@mercureresortsanur.com and we could inspect the room to take an immediate action to rectify the defect.

Once again thank you for sharing your experience and we are looking forward to welcoming you again.


Sincerely,

Eka Handayani
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sanur bekeken
op 0.3 km afstand
Prama Sanur Beach Bali
op 2.0 km afstand
Sanur Paradise Plaza Suites
op 0.6 km afstand
Puri Santrian
Puri Santrian
nr. 18 van 79 in Sanur
2.333 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 2.2 km afstand
Swiss-Belresort Watu Jimbar
op 1.8 km afstand
The Oasis Lagoon Sanur
op 3.8 km afstand
Sanur Paradise Plaza Hotel
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

In Mercure Resort Sanur geweest? Deel je ervaringen!

Schrijf een beoordeling Foto's toevoegen

Aanvullende informatie over Mercure Resort Sanur

Adres: Jl. Mertasari | P.O. Box 3476, Sanur, Denpasar 80034, Indonesië
Telefoonnummer:
Locatie: Indonesië > Bali > Denpasar > Sanur
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 14 hotel aan het strand in Sanur
Nr. 17 romantisch hotel in Sanur
Nr. 18 familiehotel in Sanur
Nr. 21 spahotel in Sanur
Nr. 22 luxe hotel in Sanur
Prijsklasse: € 52 - € 86 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Mercure Resort Sanur 4*
Aantal kamers: 189
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Ctrip TA, Expedia, Hotels.com, Agoda, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Mercure Resort Sanur met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Mercure Resort Sanur Hotel Sanur
Mercure Hotel Sanur
Accor Hotel Sanur

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding