Prime Plaza Hotel Sanur - Bali(Sanur)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Puri Santrian(Sanur)(Heel veel waar voor je geld!)
The Pavilions Bali(Sanur)
  • Gratis parkeren
Kejora Suites(Sanur)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Prama Sanur Beach Bali(Sanur)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Swiss-Belresort Watu Jimbar(Sanur)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Respati Beach Hotel(Sanur)(Heel veel waar voor je geld!)
Cancelon
  • Gratis parkeren
Griya Santrian(Sanur)(Heel veel waar voor je geld!)
Cancelon
3 oktober 2012 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier 8 dagen gezeten, eerste kamer was een slechte airco waar alleen warme lucht uit kwam. Personeel was super behulpzaam, kwamen zelfs om half een s nachts nog de airco bijvullen maar ook dat mocht niet baten.

Volgende dag nieuwe kamer, dat was beter. Alleen is het allemaal niet ongedierte vrij. Bed was goed en schoon, op de vloer zag je gewoon alles en er liepen spinnen, mieren (veel mieren), muggen en hagedisjes(gekko's). Gelukkig aten die de muggen op;)

Internet was gratis(wifi) maar hele
Slechte verbinding en je moest 1000 keer inloggen.

Het zwembad en locatie aan het strand was heel mooi, goede bedden en voldoende! Jammer was wel dat het water ongeveer 25+ was.

Goede gids die nl spreekt+chauffeur, voor zichzelf werkt voor €50 per dag (tijden maken niet uit) diatmika1980@hotmail.com

• Verbleef: september 2012
MercureResortSanur, General Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2014

Geachte Gast,

We oprecht waarderen u de tijd neemt om ons uw feedback. We zijn bezig met de tevredenheid van onze gasten en uw feedback is een grote waarde voor ons. Namens hotel team, wensen wij om te zeggen dank u voor uw voortdurende steun en wij hopen dat u ons de kans te geven om u te mogen verwelkomen weer in ons resort.

Met vriendelijke groet

19 september 2012 beoordeeld

Dit was ons laatste hotel van onze rondtrip. Als je wilt bekomen van een rondreis doorheen Indonesië, dan is dit een goede afsluiter van de vakantie.
Ook handig als je 's avonds je vlucht hebt. Dan kan je om 12u uitchecken, je valiezen in de bewaakte bagageruimte plaatsen en gaan zwemmen. Douchen is nadien ook nog mogelijk.

Weinig op aan te merken.
Leuk reuzeschaakspel op het strand!
Lekker ontbijtbuffet met veel keuze...

Terima Kasih!

• Verbleef: september 2012, reisde met vrienden
MercureResortSanur, General Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2015

Dear Guest,
We are glad that you had a memorable stay at Mercure Resort Sanur and we really appreciate your positive feedback regarding all aspects of your stay. This has always been rewarding to hear such compliment since it will boost the spirit of our staff to deliver the better hospitality service to our valued guest. We do hope that your next visit in our hotel will be as pleasant as this time. Very look forward to welcoming you again in our resort in the near future.
Kind Regards

29 augustus 2012 beoordeeld

We zijn met familie naar Bali op vakantie getrokken. Bij het inchecken (11uur) werden we onvriendelijk onthaald. De man achter de desk was heel nors. Om 14 uur zouden we onze kamer krijgen, maar bij aankomst om 14.30 waren de kamers nog niet gepoetst. Het zwembad was in orde. Ideaal voor kinderen. Ook het strand was oke. Het ontbijt was tip-top. Er was een ruime keuze. De kamers waren proper, alleen de badkamer liet te wensen over. Bij het uitchecken waren er weer problemen. Men had ons drankjes uit de minibar aangerekend, terwijl we hiervan niets gebruikt hadden. Hij was in het begin gewoon niet bijgevuld. Uiteindelijk hebben we ons geld hiervan wel terug gekregen. Het eten in het restaurant was vreselijk duur. We zijn elke dag in de pocobello gaan eten, leuk restaurantje naast het strand, met een geweldig goede kok! Zeker een aanrader!

• Verbleef: augustus 2012, reisde met familie
25 augustus 2012 beoordeeld

Onze hotelkamer en vooral de badkamer had veel schimmel, wat een tegenvaller was. De hygiëne van de kamer kon beter. We hebben gebruikt maakt van de spa, de massage was heel goed, maar duur genoeg. De ligging aan het strand is wel leuk, maar er zijn leukere stranden in de buurt. Het ontbijt is uitgebreid en lekker, heel goed. Eens je het hotel verlaat word je voortdurend aangeklampt door verkopers en taxichauffeurs.

• Verbleef: juli 2012, reisde met een partner
22 augustus 2012 beoordeeld

Resort heeft een leuke opzet. Veel kamers maar door indeling komt het kleinschalig over. Mooi strand en goed ontbijt.

Kamer ziet er goed uit en bed is prettig, echter badkamer zeer gedateerd en behoorlijk minpunt. ( gaten in de muur, toiletpot los, vieze toiletbril (echt in de bril door oudheid) , gaten in de badkamermuur.

• Verbleef: augustus 2012, reisde met een partner