“Te duur in prachtige Tuin gelegen”
Beoordeling van Mercure Resort Sanur

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Mercure Resort Sanur
Beoordeeld als nr. 28 van 82 hotels in Sanur
3 oktober 2012 beoordeeld

Het hotel ligt in een prachtige tuin direct aan het strand. Ver van het centrum verwijderd. Voor de lunch kun je links van het hotel aan de zee gerechts. Het hotel zelf heeft een leuk restaurant maar te duur. Er is weinig service, we moesten voor 12 uur de kamer upaf terwijl deE om 5 uur nog niet. bezet was. 2 mooie zwembaden dat maakt veel goed. Ontbijt wat onverzorgd maat dit komt misschien ook die de minke. Veel Australische hooligans die met hemd okselhaar wat er onderuit komt aan get ontbijt zitten.

• Verbleef: Oktober, 2012, reisde met een partner
MercureResortSanur, General Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2014

Geachte Gast,

We oprecht waarderen u de tijd neemt om ons uw feedback. We zijn bezig met de tevredenheid van onze gasten en uw feedback is een grote waarde voor ons. Namens hotel team, wensen wij om te zeggen dank u voor uw voortdurende steun en wij hopen dat u ons de kans te geven om u te mogen verwelkomen weer in ons resort.

Met vriendelijke groet

3 oktober 2012 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier 8 dagen gezeten, eerste kamer was een slechte airco waar alleen warme lucht uit kwam. Personeel was super behulpzaam, kwamen zelfs om half een s nachts nog de airco bijvullen maar ook dat mocht niet baten.

Volgende dag nieuwe kamer, dat was beter. Alleen is het allemaal niet ongedierte vrij. Bed was goed en schoon, op de vloer zag je gewoon alles en er liepen spinnen, mieren (veel mieren), muggen en hagedisjes(gekko's). Gelukkig aten die de muggen op;)

Internet was gratis(wifi) maar hele
Slechte verbinding en je moest 1000 keer inloggen.

Het zwembad en locatie aan het strand was heel mooi, goede bedden en voldoende! Jammer was wel dat het water ongeveer 25+ was.

Goede gids die nl spreekt+chauffeur, voor zichzelf werkt voor €50 per dag (tijden maken niet uit) diatmika1980@hotmail.com

• Verbleef: September, 2012

Geachte Gast,

Met vriendelijke groet

19 september 2012 beoordeeld

Dit was ons laatste hotel van onze rondtrip. Als je wilt bekomen van een rondreis doorheen Indonesië, dan is dit een goede afsluiter van de vakantie.
Ook handig als je 's avonds je vlucht hebt. Dan kan je om 12u uitchecken, je valiezen in de bewaakte bagageruimte plaatsen en gaan zwemmen. Douchen is nadien ook nog mogelijk.

Weinig op aan te merken.
Leuk reuzeschaakspel op het strand!
Lekker ontbijtbuffet met veel keuze...

Terima Kasih!

• Verbleef: September, 2012, reisde met vrienden
MercureResortSanur, General Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2015

Dear Guest,
We are glad that you had a memorable stay at Mercure Resort Sanur and we really appreciate your positive feedback regarding all aspects of your stay. This has always been rewarding to hear such compliment since it will boost the spirit of our staff to deliver the better hospitality service to our valued guest. We do hope that your next visit in our hotel will be as pleasant as this time. Very look forward to welcoming you again in our resort in the near future.
Kind Regards

29 augustus 2012 beoordeeld

We zijn met familie naar Bali op vakantie getrokken. Bij het inchecken (11uur) werden we onvriendelijk onthaald. De man achter de desk was heel nors. Om 14 uur zouden we onze kamer krijgen, maar bij aankomst om 14.30 waren de kamers nog niet gepoetst. Het zwembad was in orde. Ideaal voor kinderen. Ook het strand was oke. Het ontbijt was tip-top. Er was een ruime keuze. De kamers waren proper, alleen de badkamer liet te wensen over. Bij het uitchecken waren er weer problemen. Men had ons drankjes uit de minibar aangerekend, terwijl we hiervan niets gebruikt hadden. Hij was in het begin gewoon niet bijgevuld. Uiteindelijk hebben we ons geld hiervan wel terug gekregen. Het eten in het restaurant was vreselijk duur. We zijn elke dag in de pocobello gaan eten, leuk restaurantje naast het strand, met een geweldig goede kok! Zeker een aanrader!

• Verbleef: Augustus, 2012, reisde met familie
25 augustus 2012 beoordeeld

Onze hotelkamer en vooral de badkamer had veel schimmel, wat een tegenvaller was. De hygiëne van de kamer kon beter. We hebben gebruikt maakt van de spa, de massage was heel goed, maar duur genoeg. De ligging aan het strand is wel leuk, maar er zijn leukere stranden in de buurt. Het ontbijt is uitgebreid en lekker, heel goed. Eens je het hotel verlaat word je voortdurend aangeklampt door verkopers en taxichauffeurs.

• Verbleef: Juli, 2012, reisde met een partner
22 augustus 2012 beoordeeld

Resort heeft een leuke opzet. Veel kamers maar door indeling komt het kleinschalig over. Mooi strand en goed ontbijt.

Kamer ziet er goed uit en bed is prettig, echter badkamer zeer gedateerd en behoorlijk minpunt. ( gaten in de muur, toiletpot los, vieze toiletbril (echt in de bril door oudheid) , gaten in de badkamermuur.

• Verbleef: Augustus, 2012, reisde met een partner
4 juni 2012 beoordeeld

Het Hotel is van alle gemakken voorzien. Zoals alle grote Hotels een beetje onpersoonlijk... Voor een goede Lunch hoef je alleen maar de straat over te steken (Art Warung). Voor een goed Diner is 500m lopen voldoende (kijk op TA!). Het strand is smerig en bij Eb totaal niet aanwezig!

Verbleef: Juni, 2012, reisde met een partner
MercureResortSanur, Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2014

Sehr geehrter Gast,

Wir freuen uns aufrichtig, dass Sie sich die Zeit, uns Ihr Feedback zukommen zu lassen. Wir haben es mit der Zufriedenheit unserer Gäste besorgt und Ihr Feedback ist ein großer Wert von uns. Zu sagen, im Namen des Hotel-Team möchten wir danken Ihnen für Ihre kontinuierliche Unterstützung und wir hoffen, dass Sie, Sie wieder in unserem Resort begrüßen uns die Gelegenheit geben.

freundliche Grüße
Hauptgeschäftsführer

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sanur bekeken
op 0,3 km afstand
The Oasis Lagoon Sanur
op 2 km afstand
Prime Plaza Suites Sanur - Bali
Prijzen weergeven

In Mercure Resort Sanur geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Mercure Resort Sanur

Adres: Jl. Mertasari | P.O. Box 3476, Sanur, Denpasar 80034, Indonesië
Telefoonnummer:
Locatie: Indonesië > Bali > Denpasar > Sanur
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 14 hotel aan het strand in Sanur
Nr. 15 familiehotel in Sanur
Nr. 17 romantisch hotel in Sanur
Nr. 22 spahotel in Sanur
Nr. 23 luxe hotel in Sanur
Prijsklasse: € 54 - € 83 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Mercure Resort Sanur 4*
Aantal kamers: 189
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Agoda, Hotels.com, Ctrip TA, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Mercure Resort Sanur met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Mercure Resort Sanur Hotel Sanur
Mercure Hotel Sanur
Accor Hotel Sanur

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?