Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Prime Plaza Hotel Sanur - Bali(Sanur)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 71
US$ 68
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Puri Santrian(Sanur)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 205
US$ 166
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
The Pavilions Bali(Sanur)
US$ 297
US$ 252
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Kejora Suites(Sanur)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 190
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Prama Sanur Beach Bali(Sanur)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 146
Booking.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Swiss-Belresort Watu Jimbar(Sanur)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 130
US$ 91
Agoda.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
US$ 325
US$ 258
Hotels.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Respati Beach Hotel(Sanur)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 188
US$ 104
Cancelon
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Griya Santrian(Sanur)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 214
US$ 174
Cancelon
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Beoordelingen (2.541)
Beoordelingen filteren
2.541 resultaten
Waardering van reizigers
654
1.131
498
165
93
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
654
1.131
498
165
93
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
181 - 186 van 2.541 beoordelingen
3 oktober 2012 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier 8 dagen gezeten, eerste kamer was een slechte airco waar alleen warme lucht uit kwam. Personeel was super behulpzaam, kwamen zelfs om half een s nachts nog de airco bijvullen maar ook dat mocht niet baten.

Volgende dag nieuwe kamer, dat was beter. Alleen is het allemaal niet ongedierte vrij. Bed was goed en schoon, op de vloer zag je gewoon alles en er liepen spinnen, mieren (veel mieren), muggen en hagedisjes(gekko's). Gelukkig aten die de muggen op;)

Internet was gratis(wifi) maar hele
Slechte verbinding en je moest 1000 keer inloggen.

Het zwembad en locatie aan het strand was heel mooi, goede bedden en voldoende! Jammer was wel dat het water ongeveer 25+ was.

Goede gids die nl spreekt+chauffeur, voor zichzelf werkt voor €50 per dag (tijden maken niet uit) diatmika1980@hotmail.com

  • Verbleef: september 2012
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank mariellemuilenburg
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MercureResortSanur, General Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2014

Geachte Gast,

We oprecht waarderen u de tijd neemt om ons uw feedback. We zijn bezig met de tevredenheid van onze gasten en uw feedback is een grote waarde voor ons. Namens hotel team, wensen wij om te zeggen dank u voor uw voortdurende steun en wij hopen dat u ons de kans te geven om u te mogen verwelkomen weer in ons resort.

Met vriendelijke groet

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 september 2012 beoordeeld

Dit was ons laatste hotel van onze rondtrip. Als je wilt bekomen van een rondreis doorheen Indonesië, dan is dit een goede afsluiter van de vakantie.
Ook handig als je 's avonds je vlucht hebt. Dan kan je om 12u uitchecken, je valiezen in de bewaakte bagageruimte plaatsen en gaan zwemmen. Douchen is nadien ook nog mogelijk.

Weinig op aan te merken.
Leuk reuzeschaakspel op het strand!
Lekker ontbijtbuffet met veel keuze...

Terima Kasih!

  • Verbleef: september 2012, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Stevendekens
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MercureResortSanur, General Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2015
Google-vertaling

Dear Guest,
We are glad that you had a memorable stay at Mercure Resort Sanur and we really appreciate your positive feedback regarding all aspects of your stay. This has always been rewarding to hear such compliment since it will boost the spirit of our staff to deliver the better hospitality service to our valued guest. We do hope that your next visit in our hotel will be as pleasant as this time. Very look forward to welcoming you again in our resort in the near future.
Kind Regards

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 augustus 2012 beoordeeld

We zijn met familie naar Bali op vakantie getrokken. Bij het inchecken (11uur) werden we onvriendelijk onthaald. De man achter de desk was heel nors. Om 14 uur zouden we onze kamer krijgen, maar bij aankomst om 14.30 waren de kamers nog niet gepoetst. Het zwembad was in orde. Ideaal voor kinderen. Ook het strand was oke. Het ontbijt was tip-top. Er was een ruime keuze. De kamers waren proper, alleen de badkamer liet te wensen over. Bij het uitchecken waren er weer problemen. Men had ons drankjes uit de minibar aangerekend, terwijl we hiervan niets gebruikt hadden. Hij was in het begin gewoon niet bijgevuld. Uiteindelijk hebben we ons geld hiervan wel terug gekregen. Het eten in het restaurant was vreselijk duur. We zijn elke dag in de pocobello gaan eten, leuk restaurantje naast het strand, met een geweldig goede kok! Zeker een aanrader!

  • Verbleef: augustus 2012, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Annick V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
25 augustus 2012 beoordeeld

Onze hotelkamer en vooral de badkamer had veel schimmel, wat een tegenvaller was. De hygiëne van de kamer kon beter. We hebben gebruikt maakt van de spa, de massage was heel goed, maar duur genoeg. De ligging aan het strand is wel leuk, maar er zijn leukere stranden in de buurt. Het ontbijt is uitgebreid en lekker, heel goed. Eens je het hotel verlaat word je voortdurend aangeklampt door verkopers en taxichauffeurs.

  • Verbleef: juli 2012, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank sandra j
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
22 augustus 2012 beoordeeld

Resort heeft een leuke opzet. Veel kamers maar door indeling komt het kleinschalig over. Mooi strand en goed ontbijt.

Kamer ziet er goed uit en bed is prettig, echter badkamer zeer gedateerd en behoorlijk minpunt. ( gaten in de muur, toiletpot los, vieze toiletbril (echt in de bril door oudheid) , gaten in de badkamermuur.

  • Verbleef: augustus 2012, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Joeysb1981
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken