Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.654)
Beoordelingen filteren
2.654 resultaten
Waardering van reizigers
689
1.181
517
170
97
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
689
1.181
517
170
97
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
205 - 210 van 2.654 beoordelingen
Beoordeeld op 2 januari 2012

Kleine kamers, niet schoon. Een zogenaamde regendouche maar zo verkalkt! Geen warm water in de douche en geen koud water in bad. Is uiteindelijk wel verholpen.
Lekkende airco en dat allemaal voor 125 euro per nacht. Strand is ideaal voor gezinnen met kinderen en bejaarden maar niet voor jong publiek. Zee is net een meer. Als je de kust van Seminyak gezien hebt wil je hier echt niet zitten. Met de taxi ben je overigens zo weer terug aan de andere kust!

Datum van verblijf: december 2011
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank anita o
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 april 2011

Heel mooi hotel in Balinese stijl, mooie kamers met goed comfort, uitstekend ontbijt buffet, vriendelijke bediening, goede ligging, mooi strand, veel mogelijkheden tot watersporten (zeilen, surfen, kite surfen, vissen, glassbottom boats, etc.)
Twee zwembaden, bar aan het strand, tennisbanen, vriendelijke staff, gratis shuttle bus naar supermarkt

Datum van verblijf: maart 2011
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank BoardingPass288598
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 maart 2011

Bij aankomst was de toewijzing van de kamer rommelig en niet conform de vooraf gemaakte afspraak. De opvallende vriendelijkheid van alle personeelsleden deed ons dit snel vergeten. De kamer was prima, de boxspringbedden uitstekend. Gratis standaard-internet zou vanzelfsprekend moeten zijn. Indien de prijzen van eten en drinken verlaagd zou worden zouden er meer gasten 's avonds in het restaurant eten. Speciale vermelding voor housekeeper Buda Attha. Super !!

Datum van verblijf: maart 2011
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
3  Bedank wamferro
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 februari 2010

Twee weken in dit hotel verbleven. Het ligt aan de zuidkant van Sanur, beetje geisoleerd van de overige hotels, maar alles is op loopafstand, en anders neem je een goedkope taxi. Typisch ketenhotel, netjes onderhouden tuin met huisjes met maximaal zes kamers. Kamers zijn redelijk onderhouden, maar je merkt aan alles dat er weer onderhoud moet plaatsvinden:barsten in het pleisterwerk, vieze voegen in de badkamer, haakjes die loszitten etc. Neem de luxe kamers, anders zit je wat karig. Ontbijt is prima, heb je geen ontbijt, ga dan op het strand naar rechts, daar zit een prima tentje (Treo) aan het strand. Breedste gedeelte van het strand van Sanur met bedjes die niet helemaal fris ruiken, en na een regenbui lange tijd nat zijn. Prima personeel en vriendelijke mensen in het restaurant. Kun je een leuke aanbieding krijgen, dan zou ik het doen. Mar het zijn wel 4 kleine sterren....

Datum van verblijf: januari 2010
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank SPHaarlem
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MercureResortSanur, Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2014
Google-vertaling

Dear Guest,
We sincerely appreciate you taking the time to send us your feedback. We're concerned with the satisfaction of our guest and your feedback is a great value of us. Please let us apologize for letting you down on your return. It is with sincere regret that we note your dissatisfaction with our team and facilities. On behalf of hotel team, we wish to say thank you for your continuous support
Kind Regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken