Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.628)
Beoordelingen filteren
2.628 resultaten
Waardering van reizigers
682
1.168
513
170
95
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
682
1.168
513
170
95
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
207 - 212 van 2.628 beoordelingen
25 maart 2011 beoordeeld

Bij aankomst was de toewijzing van de kamer rommelig en niet conform de vooraf gemaakte afspraak. De opvallende vriendelijkheid van alle personeelsleden deed ons dit snel vergeten. De kamer was prima, de boxspringbedden uitstekend. Gratis standaard-internet zou vanzelfsprekend moeten zijn. Indien de prijzen van eten en drinken verlaagd zou worden zouden er meer gasten 's avonds in het restaurant eten. Speciale vermelding voor housekeeper Buda Attha. Super !!

  • Verbleef: maart 2011, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
3  Bedank wamferro
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 februari 2010 beoordeeld

Twee weken in dit hotel verbleven. Het ligt aan de zuidkant van Sanur, beetje geisoleerd van de overige hotels, maar alles is op loopafstand, en anders neem je een goedkope taxi. Typisch ketenhotel, netjes onderhouden tuin met huisjes met maximaal zes kamers. Kamers zijn redelijk onderhouden, maar je merkt aan alles dat er weer onderhoud moet plaatsvinden:barsten in het pleisterwerk, vieze voegen in de badkamer, haakjes die loszitten etc. Neem de luxe kamers, anders zit je wat karig. Ontbijt is prima, heb je geen ontbijt, ga dan op het strand naar rechts, daar zit een prima tentje (Treo) aan het strand. Breedste gedeelte van het strand van Sanur met bedjes die niet helemaal fris ruiken, en na een regenbui lange tijd nat zijn. Prima personeel en vriendelijke mensen in het restaurant. Kun je een leuke aanbieding krijgen, dan zou ik het doen. Mar het zijn wel 4 kleine sterren....

  • Verbleef: januari 2010, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank SPHaarlem
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MercureResortSanur, Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 december 2014
Google-vertaling

Dear Guest,
We sincerely appreciate you taking the time to send us your feedback. We're concerned with the satisfaction of our guest and your feedback is a great value of us. Please let us apologize for letting you down on your return. It is with sincere regret that we note your dissatisfaction with our team and facilities. On behalf of hotel team, we wish to say thank you for your continuous support
Kind Regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 juli 2017 beoordeeld

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager van Mercure Resort Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken