“Goede service en een mooi verblijf”

Beoordeling van YOUR VILLA BATURSARI

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 5 bijdrager
59 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 nuttige stemmen
“Goede service en een mooi verblijf”
Beoordeeld op 22 oktober 2017 voor een verblijf in september 2017

Prive villa met (klein) zwembad voor een goede prijs. Wat ons erg beviel was de privacy! De eigenaar kwam 's ochtends ontbijt voor ons maken dat was erg leuk. Minpunt was dat de wasbak lekte, hierdoor rook het nogal muf in de badkamer. De volgende dag heeft de eigenaar ons en de spullen naar ons andere hotel in Sanur gereden.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren