“Goed eten ”

Curry in Bali - Indian Restaurant
Geclassificeerd als nr. 14 van 503 Restaurants in Sanur
Een TripAdvisor-lid
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ons diner bij Curry in Bali smaakte zoals wij de Indiase keuken kennen. De Chicken Tikka Masala met rijst en knoflook-naanbrood was erg lekker. Heerlijk gekruide malse kip! Ik raad dit gerecht zeker aan.

Het personeel was erg vriendelijk. Het was wel erg rustig (4 tafels bezet), waardoor ik mij wel een beetje aangestaard voelde door het personeel.

Dit mocht de Indiase eetervaring niet drukken.

George T, General Manager van Curry in Bali - Indian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hi
Thank you for your visit and and review. Appreciate it.
Enjoy Bali.
Cheers

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, garnalen curry en chicken marsala, beide heerlijke gerechten met naanbrood. Niet heel goedkoop maar goede prijs kwaliteitverhouding. Aanrader

George T, General Manager van Curry in Bali - Indian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Hello Jan-Henk T
Thank you for your visit, appreciate it.
Look forward to hosting you again, soon.
Cheeers

2 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten, echt Indiaas, een smaakbeleving!
In Sanur, aan de “bypass” erg toegankelijk.
Personeel is erg vriendelijk.
Aanrader!!!

George T, General Manager van Curry in Bali - Indian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 februari 2018

Hello Antje3

Many thanks for your visit and review. Appreciate it.

Look forward to seeing you soon.

Enjoy Bali
Kind regards

25 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier met 4 vrienden gegeten. Verwachting was hoog. Ambiance goed maar eten matig en kleine porties.
Eerste en laatste keer.

Bedank Henk en Brigitt... W
curryinbali, General Manager van Curry in Bali - Indian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 januari 2018

Hello Henk en Brigitt... W

Thank you for your review. Our portions are really good for one person. FYI - Please do review other comments on quality and portion size. We love to keep every one who walks in through the door happy and do make an effort. Appreciate your comments.
Have a great day!
Regards George

6 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super service! Prima prijs met heerlijke gerechten en veel variatie!
Aanrader voor echte gezelligheid en serieus goed eten.

curryinbali, General Manager van Curry in Bali - Indian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 januari 2018

Hello Roxanne M
Thank you for your visit and appreciate your review. Thanks a bunch!
Cheers and see you soon in CIB.
Have a great year ahead!

Reizigers die Curry in Bali - Indian Restaurant bekeken, bekeken ook

In Curry in Bali - Indian Restaurant geweest? Deel je ervaringen!