“Heerlijk”
Beoordeling van White House Sanur

White House Sanur
Geclassificeerd als nr. 19 van 517 Restaurants in Sanur
31 mei 2018 beoordeeld

Ik wilde, na de recensies gelezen te hebben, gaan eten bij The White House. Heel erg goed van smaak. Op maandag gesloten, 2 keer tevergeefs aan de deur geweest. Voor herhaling vatbaar.

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wel lekker, maar niet speciaal,weinig keus.
vriendelijke bediening.
Live muziek.
Je zit aan een drukken weg.

En vieze toilet.

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassende menukaart met heerlijke kleine gerechten tegen een lage prijs! Beste eten van mijn 10-daagse bezoek aan Bali.

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier 3x wezen eten v d 10x. Normaal gesproken gaan we elke keer ergens anders eten maar dit was zo goed en goedkoop.. de kip viel van het bot zo mals, goed gekruid, heel fijne service, vers gemaakte sapjes, leuke aankleding. Eenvoudige maar zeer smakelijke gerechten.

15 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten hier, en dat op 50 meter van ons verblijf, dat is en leuke meevaller. We hadden de tof, de maiskoekjes, de inktvis en de grootte kip. Allemaal even lekker, en al nabrander nog een keer de inktvis omdat het zo lekker was. Tot de rekening kwam, toen bleek het allemaal spot goedkoop te zijn. Hier komen we nog een keer terug deze week.

In White House Sanur geweest? Deel je ervaringen!