Beoordeeld op 2 april 2018

Prima hotel maar er is zeker beter te krijgen in Sanur. Receptie, personeel vriendelijk. Kamers zijn ruim, oud maar alles is er. Beetje jammer van de putlucht in de douche. Douche duurt zeker 10 minuten voor er iets van warmwater uit komt. Ontbijt is basic, gebakken eitje/omelet naar wens is prima maar het buffet valt tegen. Personeel restaurant en schoonmaak is zeer vriendelijk. Bij het zwembad echt te weinig ruimte voor bedjes. 's Morgens worden de 12-14 bedjes gereserveerd en vervolgens geruime tijd niet gebruikt. Handdoek service prima. Wel vreemd dat 2 handdoeken tegelijk geen probleem is maar als je in de loop van de dag 1 handdoek wil ruilen voor een schone kan (mag) dan niet.
Direct aan de boulevard en aantal bedjes aan het strand. Midden in Sanur, voldoende restaurants/winkels in de buurt. Houd er wel rekening mee dat na 22u Sanur nagenoeg is uitgestorven.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Wayan P, Guest Relations Manager van Vila Shanti Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 april 2018

Dear Sir,

We thank you very much for your stayed with us and
thanks for your comment.
Hoping to see you a gain in the future.

Yours sincerely,

W.Padmi.

Beoordeeld op 5 november 2017 via mobiele applicatie

We hebben al heel wat hotels beoordeeld. Hier geven we graag de maximale score. Je kunt met een te lenen fiets van links naar rechts over kilometers langs het strand fietsen. Keken we naar hotels die er eveneens fantastisch uitzagen dan ging onze voorkeur uit naar dit hotel. Van het fietspad werd veel gebruik gemaakt. Bij het zwembad lagen we wel privé. Onze kamer op de begane grond was uitstekend. Een keer een klein probleempje en werd onmiddellijk opgelost. De negatieve punten door anderen ervaren troffen wij niet aan. De warmte letterlijk en figuurlijk was heerlijk. Natuurlijk zijn er kleine minpuntjes. Kaas is heerlijk en hoort bij mijn ontbijt. Laat nu tegenover het hotel een supermarktje zijn met alle alle soorten kaas. Daarnaast ben ik in een land waar mensen s morgens ook rijst eten. Dus keus genoeg. Elke dag schone handdoeken voor strand en zwembad. Uitstekende betaalbare massage. Nee echt niets negatiefs en prijs kwaliteit meer dan goed.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner

Dear Sir,

we thank you very much for your stayed with us.
we are very happy with your good comment at trip advisor.

wishing you have a lovely time and we are looking forward to
seeing you in the next future.

Yours sincerely,

W.Padmi.

Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een heerlijke accommodatie om even tot rust te komen. Er heerst een gemoedelijke sfeer met vriendelijk personeel. Het ontbijtbuffet is variërend en uitgebreid. Het hotel is gelegen op een binnenplaats/bewaakt terrein wat voor een veilig gevoel zorgt.
Er zijn strandstoelen gereserveerd voor de hotelgasten.
De kamers zijn erg ruim en schoon, goed werkende airco en elke dag wordt er schoongemaakt.
Ideaal voor stelletjes en gezinnen.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 12 augustus 2017 via mobiele applicatie

Mooie plek aan het strand. Maar daardoor wel echt veel strandpubliek in hotel en daarbuiten, weinig persoonlijke sfeer. Nauwelijks contact met personeel.
Zeer irritant zijn de stoelen aan strand en zwembad die om 8 uur al bezet worden door handdoeken.
Ontbijt is iedere dag anders, zit meestal wel iets lekkers tussen.
Kamers schoon, iedere dag nieuwe lakens.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

Zeer tevreden over ons verblijf. Direct bij het strand en het centrum.
Goede service van hotel personeel. Lunch en Diner heerlijk en betaalbaar. Geen verborgen kosten(denk dan aan tax en service kosten).
In de omgeving is het weliswaar na 23:00 helemaal uitgestorven. Verder a nice place to be!

Verbleef: juli 2017, reisde met familie