Beoordeeld op 12 augustus 2017 via mobiele applicatie

Mooie plek aan het strand. Maar daardoor wel echt veel strandpubliek in hotel en daarbuiten, weinig persoonlijke sfeer. Nauwelijks contact met personeel.
Zeer irritant zijn de stoelen aan strand en zwembad die om 8 uur al bezet worden door handdoeken.
Ontbijt is iedere dag anders, zit meestal wel iets lekkers tussen.
Kamers schoon, iedere dag nieuwe lakens.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

Zeer tevreden over ons verblijf. Direct bij het strand en het centrum.
Goede service van hotel personeel. Lunch en Diner heerlijk en betaalbaar. Geen verborgen kosten(denk dan aan tax en service kosten).
In de omgeving is het weliswaar na 23:00 helemaal uitgestorven. Verder a nice place to be!

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 13 februari 2017

Goede middenklasser. Ontbijt voldoende maar weinig variatie, wel lekker met uitzicht op strand. Schoonmaak goed. Te weinig bedjes bij strand, waarbij de aanwezige bedjes al heel vroeg "gereserveerd" waren... Rustig maar op steenworp vannde drukte.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Wayan P, Guest Relations Manager van Vila Shanti Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 februari 2017

Dear Marjan,

First,we apologize for the chairs on the beach.
at our pool attendent there is a roll for all of the
clients but, some of them do not care of it.

a gain very sorry and we wishing you have a good day.

Yours sincerely,

Mrs Wayan.P

Beoordeeld op 3 december 2016 via mobiele applicatie

Gewoon goed hotel direct aan het strand en dicht bij het centrum van Sanur,centraal gelegen om verder het eiland te bezoeken en niet ver van het vliegveld, ik hoop dat de directie van hotel het met me goed maakt met me,maar dat komt wel goed,ik heb er nu weer zien in

Verbleef: maart 2016, reisde met vrienden
Wayan P, Guest Relations Manager van Vila Shanti Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 december 2016

Dear Jan R.

First,we would like to thanks to you for your stayed with us and we are so happy that your
next visit in March 2017 and now we are looking forward to welcoming you at Vila Shanti Hotel ( your second home ) and we wish you have apleasant stay.

Wishing you have a happy weekend.

Yours sincerely,

Mrs Wayan P.

Beoordeeld op 23 oktober 2016

De de luxe kamers zijn ruim met heerlijke bedden en een schone ruime badkamer: je kan kiezen uit een kamer met douche of bad met douche (douche in het bad). . De standaard kamers zijn soberder en kleiner.

Kamertip: De de luxe kamer is een aanrader.
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Wayan P, Guest Relations Manager van Vila Shanti Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2016

Dear Sir,

Good afternoon Sir,we hope you are well.

First,we would like to thanks to you for your stayed with us and we are really happy with your comment at trip advisor.in our stadard room we need to change floor tile,but there
is no chance yet to change,soon when there is a chance we will change the floor tile in the buthroom.

Again thanks for your kind attention and we are looking forward to seeing you.

Yours sincerely.

Mrs Wayan P.