Beoordeeld op 11 juni 2014

Net zoals vorig jaar weer naar dit hotel geweest. In dezelfde kamers gezeten als vorig jaar. De kamers zijn gedateerd maar de bedden zijn goed, je kan lekker douchen of in bad gaan en het is schoon. Op je kamer kom je alleen om te slapen dus waarom luxe! Ontbijt is best goed. Ik eet in Neder;and ook niet veel in de ochtend; toast, broodjes, gekookt, gebakken of omelet, jam, een sappie; wat wil je nog meer maar je ontbijt wel aan het strand. Inmiddels meer bedjes aan het strand. Momenteel vindt er een renovatie plaats maar daar heb je geen last van omdat je toch niet op je kamer zit. In november/december wordt het zwembad voorzien van nieuwe tegels. Zeker de mooeite waard!!

Kamertip: Vraag in 2015 voor de gerenoveerde kamers!
  • Verbleef: mei 2014, reisde met vrienden
Beoordeeld op 4 april 2014

Wij kwamen hier aan een paar dagen voor Nyepi en dus was het aardig uitgestorven. Na Nyepi kwamen er wel weer mensen bij en werd het gezellig druk.
De kamers zijn ruim en schoon. Genoeg opbergruimte voor souvenirs! Het personeel is erg vriendelijk.
Er werd wat verbouwd en daarom kregen we een gratis lunch aangeboden maar daar hebben we helemaal geen last van gehad. Het ontbijt is super en erg uitgebreid.
Bij de receptie hebben ze antwoord op alle vragen en zijn ze ook erg vriendelijk.
De ligging is uitstekend tussen ruime keuze aan restaurants, en met de taxi ben je zo op een andere leuke plek.
Het restaurant van het hotel is ook helemaal prima en netjes geprijst.
Al met al een super hotel op een prachtige plek!

• Verbleef: april 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 november 2013

Fijne ruime kamer, groot balkon (bovenverdieping), ruime badkamer, schoon. Ik houd van de oude stijl. Ben al vele keren op Bali geweest en ik hou niet van de moderne hotels. Wil je luxe? Alles tip top? Dan heb je hier niets te zoeken. Maar ga je voor de charme van Bali? Dan is het prima. . Heb geen ontbijt genoten in het hotel omdat ik een langslaper ben en er genoeg fijne eetgelegenheden in de buurt zijn. Vooral Smörgas is top voor een ontbijt. Het zwembad is klein maar oké, er zouden alleen iets meer bedden mogen staan. De mensen bij de receptie ogen wat onaardig, maar een glimlach doet wonderen. Kortom prima verblijf gehad.

Verbleef: maart 2013
Beoordeeld op 28 augustus 2013

Mooi complex, ruime kamers, douche is goed met bad. Iedere dag wordt er schoongemaakt en bedden verschoond. Erg vriendelijk personeel. Locatie is perfect, direct aan het strand. Zwembad is niet groot maar wel heerlijk, wel te weinig bedjes. Ook besjes aan het strand.

Kamertip: Een schitterende locatie, direct aan zee. Zwembad is niet zo heel groot maar wel heerlijk maar iets te weinig bedjes.
  • Verbleef: augustus 2013, reisde met vrienden
Beoordeeld op 13 augustus 2013

Ligging is prima en het hotel is gelegen in een mooie tuin. Het hotel is wat ouder, wat niet erg is als het maar goed wordt schoongemaakt. Dit was niet het geval, verder zijn de lakens en handdoeken oud, versleten en vlekkerig. We troffen een dekbed zonder hoes of laken aan, volgens de receptie het beleid van het hotel, na de nodige discussie kwam er uiteindelijk toch een hoeslaken te voorschijn. Het personeel is niet echt vriendelijk, dit hadden we in geen enkel ander hotel in Bali zo ervaren. Volgens informatie van het hotel zou je aan de receptie kunnen vragen naar de gangbare prijzen voor een taxi, doe dit vooral niet, ze stellen voor een taxi voor je te regelen maar de prijs is minstens 2 x zo hoog als die van een taxi die je zelf op straat kan regelen. Gezien het enorme aanbod in Sanur en betere ervaringen in andere hotels in Sanur zouden wij zeker niet meer voor dit hotel kiezen. Het personeel van het restaurant was wel vriendelijk en het ontbijt gelijk aan de kwaliteit in soortgelijke hotels.

Verbleef: augustus 2013, reisde met familie