Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.347)
Beoordelingen filteren
1.347 resultaten
Waardering van reizigers
824
368
93
35
27
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
824
368
93
35
27
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
24 - 29 van 1.347 beoordelingen
Beoordeeld op 19 mei 2018

Kamer was prima .Goede bedden heb lekker geslapen .Er werd alle dagen gepoetst en aan zuivere handdoeken geen gebrek.Vriendelijk personeel .En zeer correct.Ontbijt was heel gevarieerd .Voor elk wat wils De broodjes waren overheerlijk.

Kamertip: Het is een open hotel .De muziek hoor je overal maar om 10 uur is alles stil .
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank MariaV8479
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ARTOTELSANURBALI, General Manager van ARTOTEL Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 mei 2018
Google-vertaling

Dear Maria V,

We’d like to extend our gratitude for staying with us at Artotel Sanur and sparing your moment of time in writing this review to us. As an invaluable guest to us, your feedback is paramount to us in leading our hotel to escalate our level of perfection towards our guest’s expectations and hopes.

Together with Artotel team, we do hope to have the pleasure of welcoming you back in the future and certainly hope that your next stay will be as enjoyable as the last.

We Heart You


Goya A. Mahmud
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel voor een aantal nachten. Wij waren er 17 nachten en dat was iets te lang. Zaten op de 4e etage onder de pool bar. Op de 4e etage was het luidruchtig ivm de poolbar tot 11 uur.
Arya en de rest van het personeel zijn erg behulpzaam en aardig soms tot het onderdanige af.
Massages zijn erg goed hier. Het eten niet bijzonder. De straat bied een heel goed alternatief met leuke restaurants, warung etc.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Bedank Sjoerd P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ARTOTELSANURBALI, General Manager van ARTOTEL Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018
Google-vertaling

Dear Sjoerd P,

We’d like to extend our gratitude for staying with us at Artotel Sanur and sparing your moment of time in writing this review to us.

Together with Artotel team, we do hope to have the pleasure of welcoming you back in the future and certainly hope that your next stay will be as enjoyable as the last.

We Heart You

Goya A. Mahmud
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

De hotelkamers waren mooi en schoon! De bedden lagen goed. Wij als jong stel vonden de ''gehorigheid'' waar veel over geklaagd wordt enorm meevallen. Het ontbijt viel een klein beetje tegen, maar al met al zal ik dit hotel een 8 geven!

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Bedank loesf520
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ARTOTELSANURBALI, General Manager van ARTOTEL Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2018
Google-vertaling

Dear Erin Pratt,

Please allow me to thank you for your support to our hotel and for placing your trust in the hospitality we provide here at Artotel Sanur. I would also love to express my gratitude for taking the time to fill the survey.

The result has been shared with the team and we are very excited to look forward of your return.

Should you get the chance to experience the bespoke service at Artotel Sanur in the future, it would be my pleasure to personally assist you.

We Heart You


Goya A. Mahmud
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 april 2018 via mobiele applicatie

Wat hebben wij genoten in het Artotel hotel in Sanur. Iedere morgen een lekker en uitgebreid ontbijt en ‘s avonds een heerlijk ijsje om de hoek. Lieve en behulpzame bediening, schone kamers en op loopafstand van het strand. Een fijn zwembad op het dak maar ook bij de beachclub was het heerlijk vertoeven (ligt wel wat verder weg).Wat ons betreft een aanrader bij een bezoek aan Bali!

Verbleef: april 2018, reisde met familie
Bedank corineholtrop
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ARTOTELSANURBALI, General Manager van ARTOTEL Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 april 2018
Google-vertaling

Dear corineholtrop,

Thank you for sharing your very positive experience!

It is with a great pleasure to read how much you have enjoyed your day with us and surely your positive impression will be shared with the entire team to continuously deliver our exceptional service.

The entire team is looking very much forward to welcoming you back in the not too distant future.

We Heart You


Goya A. Mahmud
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 april 2018 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel en super lieve mensen en goed ontbijt. Fantastisch uitzicht vanaf het zwembad op het dak van de 5e verdieping! Echt een aanrader als je naar Sanur gaat om voor het Artotel te kiezen!

Verbleef: april 2018, reisde met familie
1  Bedank TulaZimmerman
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ARTOTELSANURBALI, General Manager van ARTOTEL Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 april 2018
Google-vertaling

Dear TulaZimmerman,

It is our privilege to know that you had a good experience with us recently.

No word could describe, how proud I am of my team who have made your recent experience an extra special one until you left the vacation with full of positive impressions. We strive every day to ensure our valued guests pampered with our highly maintained products and services.

Thank you for recommending us to our future guest and look forward to your return on your upcoming visit to the hotel.

We Heart You


Goya A. Mahmud
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken