“Lekker brood”

Bakery Lovina
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Singaraja
Keukens: Wijnbar
22 oktober 2017 beoordeeld

Wat een verademing om weer eens een lekker vers gebakken Europees brood te kopen. Heerlijke broden en baquettes. Ook verschillende soorten beleg. Wij hadden hier heerlijke salami gekocht. De prijzen liggen op Europees niveau.

Datum van bezoek: augustus 2017

18 oktober 2017 beoordeeld

Een lekkere maaltijd gehad met vrienden boven de bakkerij waar we ook ons brood haalden. Iets afgelegen van de hoofdweg maar onze taxi had daar natuurlijk geen problemen mee om het te vinden

Datum van bezoek: september 2017
22 augustus 2017 beoordeeld

De broden en croissants worden zelf gebakken en zijn dus vers. Ook verschillende soorten beleg zoals bijvoorbeeld parmaham en nutella te koop. Je kan er ook terecht voor diverse wijnen en andere alcoholische dranken.

Datum van bezoek: augustus 2017
27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima, echter in vergelijk met andere eetgelegenheden op Bali aan de prijs. Veel Europese producten worden aangeboden. Van tosti tot stokbrood.

Datum van bezoek: juli 2017
24 februari 2017 beoordeeld

Gisteren liet ik door de staf van het resort waar ik verbleef glutenvrij brood bestellen en de volgende dag ophalen. Prijs: 125.000 IDR of omgerekend 9 euro afgerond voor minder dan een kg brood. Hiermee is dit het duurste glutenvrij brood dat ik ooit heb gegeten. Het was niet eens lekker. Foei, zo van toeristen profiteren !

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die Bakery Lovina bekeken, bekeken ook

Lovina Beach, Buleleng District

In Bakery Lovina geweest? Deel je ervaringen!