“Op aanraden hier naar toe gegaan.”
Beoordeling van Warung Lina

Warung Lina
Geclassificeerd als nr. 8 van 74 Restaurants in Singaraja
Keukens: Aziatisch
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel van onze gehuurde villa gaf aan hier te gaan eten voor authentiek eten.
Eenvoudige warung.... lekker gegeten.... heerlijk pittig/ spicy toen we erom vroegen....
Aardige mensen..

Datum van bezoek: september 2019

27 augustus 2017 beoordeeld

Het eten was al heerlijk maar uitnodigend om te blijven eten was het niet meer, nu (augustus 2017) heeft het een complete renovatie ondergaan en is het een prima plek voor een heerlijke maaltijd tegen lokale prijzen. Er zijn zelfs tafeltjes buiten. Een klein nadeel dat het direct aan de grote weg zit en het verkeer nogal luidruchtig is. Verder is dit absoluut een aanrader en grote concurrent voor de andere warungs in de buurt.

Datum van bezoek: augustus 2017
26 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier gisteren en kozen voor een hoop verschillende gerechten. Het was lekker maar niets bijzonder. De ribbetjes waren nog het minst lekker van allemaal. De saté was koud...

Datum van bezoek: mei 2016
12 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een typisch leuk lokaal eettentje waar je de Indische keuken kunt proeven. Op aanraden van onze chauffeur zijn we hier even gestopt, zeker voor herhaling vatbaar als je van echt Indisch houdt.

Datum van bezoek: september 2015
14 augustus 2015 beoordeeld

Leuke eettent. Lekker eten voor kleine prijsjes. Alles erg smaakvol en redelijk ruime keus voor lunch of snelle hap. Niet erg gezellig binnen.

Datum van bezoek: augustus 2015

Reizigers die Warung Lina bekeken, bekeken ook

Lovina Beach, Buleleng District

Anturan, Lovina Beach
Lovina Beach, Buleleng District

In Warung Lina geweest? Deel je ervaringen!