“Prima plek om te eten...”
Beoordeling van Warung Apple

Warung Apple
Geclassificeerd als nr. 3 van 74 Restaurants in Singaraja
Keukens: Indonesisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudig en net restaurant, vriendelijk personeel.
Prima eten voor een passende prijs..
Als je spicy wilt eten.... moet je dit wel duidelijk zeggen ....anders wordt het teveel aangepast .....
We hadden chicken Rendang en Spicy prawns. Beide heerlijk...

Datum van bezoek: september 2019

14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij een "warung" echt lokaal gegeten. Zag hier ook vaak dezelfde mensen zitten wat een goed teken is.

10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Warung Apple zit in het straatje van ons hotel en toen we er langsliepen was het helemaal leeg. Ik let daar altijd op en het trekt mij dan niet snel aan. De tweede keer dat we langsliepen was het nog steeds leeg, maar we gingen het gewoon proberen. Ondertussen liep het helemaal vol, vooral Nederlanders die zo te horen er vaste gast waren. Het eten was verrukkelijk!! Ik ben altijd al dol geweest op soto ayam, bij deze warung was hij heerlijk, echte aanrader! Hele vriendelijke bediening en niet duur. Toevallig was er deze avond ook een muzikant, super gezellig!

8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Lovina hebben we hier meerdere keren gegeten. Elke keer even lekker. Met name ook de “catch of the day”. Prijzen zijn relatief laag. Leuke warung en super bediening.

6 augustus 2019 beoordeeld

We hebben er gegeten dankzij de goeie recensie op tripadvisor. Het was er niet zo druk maar het eten was echt lekker!
Niet duur ook! Een aanrader! Als we er waren waren er nog 3 tafels met Belgen

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Warung Apple bekeken, bekeken ook

In Warung Apple geweest? Deel je ervaringen!