“Leuke warung”

Keukens: Indonesisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
20 oktober 2018 beoordeeld

Gezellig om te zitten en 's avons regelmatig een gitarist aan tafel.

Personeel is niet elke avond even vriendelijk maar nodigen je altijd uit om te komen eten.

Aanraders: kip rendang en de curry

Datum van bezoek: oktober 2018

16 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Warung Apple is een echte warung zoals dat bedoelt is. Lekker simpel en eenvoudig, maar wij hebben er ondanks dat heerlijk gegeten. Er waren bepaalde gerechten die wel te vettig waren, maar we hebben er over het algemeen heerlijk gegeten. De prijs in ook echt een warung prijs, dus goedkoop. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.
Ben je in Lovina, ga er zeker naartoe.

Datum van bezoek: november 2017
18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al het eten dat we bestelden was ontzettend vet. Het was niet lekker. Vis zou ik hier absoluut niet bestellen. Het smaakte naar oude 'plastic' vis. Het tafelkleed zat onder de vlekken en het personeel (niet allemaal) was chagrijnig. Geen aanrader ondanks de lage prijzen. Aanrader: Spice beach!!! Een dikke 10.

Datum van bezoek: september 2018
30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Om te beginnen zat het tafelkleed vol vlekken en zat 'het weer' er in. Maar, ik dacht, prima. Je krijgt een bord kroepoek on the house, toen het bord leeg was, liep de bediende er mee naar de bar en vulde het opnieuw. En bracht het daarna naar iemand anders haha. Het bestek dat ze kwam brengen hield ze met het eetgedeelte in haar kruisje, wat ik ook niet al te hygiënisch vond. De springrolls smaakte oke, maar dropen van het vet. Daarna kwam mijn bordje met rijst. Het bord was ooit wit, maar nu bijna bruin en er zaten aangekoekte etensresten op die ik er met mijn nagel af kon krabben. In de curry zat bloemkool met een paar zwarte roosje. De smaak was oké, maar zeker niet echt lekker. Ik heb t ook niet opgegeten, omdat ik het echt een smerige toko vond. De bediening is oke, maar zeker niet heel vriendelijk of goedlachs. Oja en je kunt er kennelijk ook in je blote bast dineren, of in bikinibroekje en alleen een shirt? Weird. Lang verhaal kort, ik raad het niet aan

Datum van bezoek: augustus 2018
27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten voor echt een top prijs! Ons lekkerste restaurant tot nu toe in Indonesië! Echt een aanrader

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Warung Apple bekeken, bekeken ook

Lovina Beach, Buleleng District

In Warung Apple geweest? Deel je ervaringen!