“Heerlijk gegeten bij de Barakuda!”
Beoordeling van Barakuda Restaurant

Barakuda Restaurant
Geclassificeerd als nr. 7 van 70 Restaurants in Singaraja
12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ziet er misschien niet uitnodigend uit, maar het eten is echt super. Ze kunnen echt goed koken. Als ik u was zou ik een keer wat gaan eten, want het smaakt heerlijk en dat voor een hele goede prijs!

Datum van bezoek: februari 2018
Wira S, Pemilik van Barakuda Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2018

thanks you for visit barakuda restaurant lovina,we hope you are come back again.

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn dochters van 15 en 7 jaar een kookcursus gevolgd. We hebben 4 gerechten gemaakt. Die we later met het hele gezin (5 personen) hebben op gegeten. Super leuke cursus voor weinig geld en heerlijk gegeten! Aanrader om te doen in Lovina omdat er weinig is te doen in deze plaats.

Datum van bezoek: juli 2017
14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben zojuist een cooking class gedaan bij warung Barakuda. We hebben ontzettend genoten! De eigenaar Wira en zijn vrouw zijn ontzettend vriendelijk en het eten wat we samen met hun hebben gemaakt was heerlijk!

Datum van bezoek: september 2016
25 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten zeker de moeite waard om dit ook te doen als u goedkoop maar lekker en traditioneel wil genieten Wij komen er al jaren Echtpaar probeert met hard werken hoofd boven water te houden U helpt ze door gezellig te komen eten

6 december 2013 beoordeeld

Heerlijk gegeten in dit overigens eenvoudige restaurant. Specialiteit is de barakuda, een complete schotel met uiteraard veel van die lekkere vis. De eigenaar kookt, hij en zijn vrouw zorgen voor de bediening. Veel leuker en lekkerder dan de andere, verwesterde restaurants in de buurt. Aanrader dus!

Datum van bezoek: augustus 2013
    • Sfeer

Reizigers die Barakuda Restaurant bekeken, bekeken ook

Lovina Beach, Buleleng District

In Barakuda Restaurant geweest? Deel je ervaringen!