“Rustige plek om lekker te eten”
Beoordeling van Soleil

Soleil
Geclassificeerd als nr. 6 van 247 Restaurants in Nusa Dua
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je kiezen voor eten uit diverse landen (Italiaans, Thai, Vietnam, Indonesië, enz). Wij namen de special Nasi Campur en de Burger. Allebei zonder uitzondering heerlijke gerechten.
Dit is 1 van de vele restaurants bij the Mulia. Dit restaurant was niet te druk (jammer dat de achtergrond muziek iets teveel op de voorgrond kwam).
De bediening was uitstekend...de prijzen acceptabel.

9 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

The best brunch @bali @soleil @mulia. Top service. Top eten top locatie. Zondag is hier de beste om te eten en te genieten.

FB_Mulia, Manager van Soleil, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 oktober 2016

Dear Dappresnijders,
Greetings from Soleil Restaurant,

We are delight to see that you had a fabulous experience during our famous Sunday Brunch. We do offer many varieties of food and beverage every week that you can sample. We do strongly recommend to make reservation in advance as the restaurant is always full.

Thank you for giving us the opportunity to serve you and we hope to have you back soon.

The Management
The Mulia, Mulia Resort & Villas – Nusa Dua, Bali

13 april 2016 beoordeeld

Onze verwachtingen waren hoog gespannen. Het resort was hyper modern en groot. Alles zag er prachtig, maar niet Balinees uit. Het eten zou van uitstekende kwaliteit zijn voor een vaste prijs. Onze ervaring was dat het eten goed is en de prijs, voor Balinese begrippen, veel te hoog. Het meest verrassende was de frozen fruit Sabayon. Dit is spectaculair om te zien. Wat heel er tegenviel was het feit dat er ook een soort alcoholpakket was tegen een vaste prijs. Voor Europeanen en Australiërs die lange tijd op Bali verblijven de gelegenheid om zich helemaal vol te laten lopen met drank. We denken dat het dan ook niet veel meer uitmaakt hoe de kwaliteit van het eten is.
Te bewonderen was de blijvende vriendelijkheid van het personeel.
Het resort zag er verder prachtig uit, maar daar hebben we geen ervaringen van.

12 januari 2015 beoordeeld

hoe heerlijk om je zondag te beginnen met een brunch bij soleil in het mulia hotel op bali. in 1 woord WAUW ik zei nog voor de grap"ik wou dat ik een koe was....dan had ik vier magen!" zoveel lekkers ik wist gewoon niet waar ik moest beginnen. 4 uur lang lekker eten en drinken en tot het laatste moment werden de buffetten aangevuld.

• Sfeer
23 mei 2013 beoordeeld

Voor iedere bezoeker aan Bali is dit een absolute aanrader! Dit is de meeste unieke en uitgebreide brunch die ik ooit heb gekend. Met een zeer uitgebreid en prachtig buffet met de allerbeste verse ingrediënten zoals foie gras, oesters, kreeft, Agnus beef, carpaccio van tonijn, paté, lamsbouten, enz .... Bovendien kan je buiten het buffet ook alles alla carte bestellen van het menu. En met een free flow wine van de allerbeste kwaliteit. En dit in een prachtige setting met een excellente bediening ! Dit alles voor een slecht een kleine 50 € per persoon. Vergeet wel niet te reserveren want dit is uiteraard zeer populair en gekend.

• Sfeer

Reizigers die Soleil bekeken, bekeken ook

Nusa Dua, Nusa Dua Peninsula

Nusa Dua, Nusa Dua Peninsula

In Soleil geweest? Deel je ervaringen!