“Verrassen veel mooie werken”
Beoordeling van Museum PASIFIKA

Nuttige informatie: Kluisjes / opslag
Attractiegegevens
Nuttige informatie: Kluisjes / opslag
25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In Nusa Dua naar Museum Pasifika. Dan verwacht je niet zo veel. We werden blij verrast met mooie werken en goede informatie over de kunstenaars. Grappig was dat we hier werk van Nederlanders zagen die hier beroemd zijn maar die we in. Nederland niet kennen. Leuk om kennis mee te maken.

Alusia S, Customer Service van Museum PASIFIKA, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 april 2018

Dear Mr./s Marij D,

Thank you for visiting Museum Pasifika.

We are more than happy that you enjoying your visit to our museum and could find something valuable about the painters from your country. We have many painters from Dutch who ever visited or even stayed in Bali such as Willem G. Hoffker, Rudolf Bonnets, Arie Smith, Willem Dooijewaard, Auke Sonnega and many more.
Their great contribution to Bali is greatly appreciated.

Looking forward to have you back when visiting Bali.

24 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige schilderijen, mooi passend bij elkaar in een heel mooi gebouw. Vriendelijke mensen. Zeer de moeite waard.

Laksmi-mpa, Guest Relations Manager van Museum PASIFIKA, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2018

Dear SDOOGH,

Thank you very much for visiting Museum Pasifika. We are happy that we can bring great memory to your holiday in Bali.

Looking forward to have you back when you visiting Bali again.

23 november 2017 beoordeeld

Museum Pasifika toont beeldende kunst (schilderijen en sculpturen) en cultureel erfgoed (uit bijvoorbeeld Papoea) met betrekking tot Azië en Oceanië. Het is een flink groot museum met zalen ingedeeld op regio (bv. Nederlandse, Franse of Polynesische kunstenaars). Er hangt veel werk en ook diverse bordjes met uitleg over de werken en boeken met wat meer achtergrondinformatie over kunstenaars. Voor Europeanen zal het bijzonder zijn om te zien hoe "casual" hier een Gauguin aan de muur hangt zonder hysterische temperatuur/vocht/licht-installaties eromheen zoals we gewend zijn in het westen.

Laksmi-mpa, Manajer Hubungan Tamu van Museum PASIFIKA, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 januari 2018

Dear Guest,
its is great to hear that you had a memorable visit with us and thank you for praising our Museum. We invest a lot of time in effort to collect our collection to ensure the highest level of personalized art museum of Asia Pasific . Please do not hesitate to contact us in advance for your favorite tour arrangements, so we can prepare for traditional cultural welcome after a long trip to Bali again

All the best and hope to see you soon!
warm regards

7 mei 2017 beoordeeld

Voor een entreeprijs van Rp 70.000 biedt het museum een ongekende collectie zeer hoogwaardige kunst.
Verdeeld over 11 zalen wordt op een zeer overzichtelijke manier de collectie getoond.
Elke zaal heeft een eigen thema. Zaal 1 t/m 5 laat Indonesische schilders zien en Italiaanse, Nederlandse, Franse en Indo-Europese schilders in Indonesië, zaal 6 is bestemd voor tijdelijke exposities en de overige zalen presenteren kunst uit Azië en de Pacifique. De sfeer is sereen en de achtergrondmuziek voegt een extra dimensie toe. Absoluut een aanrader.

Bekijk meer beoordelingen
19 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Variatie in kunstenaars. Veelal childeren en tekeningen van diverse internationale artiesten waaronder ook een aantal nederlandse. Als je van kunst houd zeker een bezoekje waard. Entree is 70.000 rupia

Reizigers die Museum PASIFIKA bekeken, bekeken ook

Nusa Dua, Nusa Dua Peninsula

In Museum PASIFIKA geweest? Deel je ervaringen!