Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Gratis annuleren tot 05/08
Boek nu, betaal bij aankomst
US$ 426
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
The Laguna, a Luxury Collection Resort & Spa(Nusa Dua)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 266
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Nusa Dua Beach Hotel & Spa(Nusa Dua)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 201
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
Melia Bali(Nusa Dua)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 189
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Grand Hyatt Bali(Nusa Dua)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 01/08
Boek nu, betaal bij aankomst
US$ 234
US$ 223
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Novotel Bali Nusa Dua Hotel & Residences(Nusa Dua)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
Boek nu, betaal bij aankomst
US$ 151
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Ayodya Resort Bali(Nusa Dua)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 174
Booking.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Hilton Bali Resort(Nusa Dua)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 206
Booking.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
The Ritz-Carlton Bali(Nusa Dua)
Gratis annuleren tot 02/08
US$ 782
US$ 370
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort(Nusa Dua)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 02/08
US$ 247
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Beoordelingen (2.025)
Beoordelingen filteren
2.025 resultaten
Waardering van reizigers
1.744
175
63
19
24
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.744
175
63
19
24
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.025 beoordelingen
5 augustus 2013 beoordeeld

-Overweldigende oprijlaan naar de lobby. Zeer feeërieke open lobby, vriendelijk onthaal met welkomsdrink.
-De butler begeleid je naar je kamer waar hij/zij je bagage uitpakt en zo je vakantie direct kan beginnen. De butler staal werkelijk de hele dag ter beschikking, koffie s'morgens aan je bed, ijsblokjes en limoen voor een aperitief op de kamer, je bad laten vullen tegen dat je op de kamer aankomt, reservatie van een uitstap,restaurantreservering ect, gewoon super!
-Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
-De kamers/ suites zijn van een zeer hoog niveau vanaf 92m2 met echt alles erop en eraan.
Grote zeer luxueuze badkamer met aparte douche, toilet en losstaand groot bad met zicht op de tuin.
-Gigantisch lagune zwembad van wel 250m lang dat zich door de tuin slingert en tussen de villa's ligt (vanuit sommige villa's heb je directe toegang tot het zwembad), dit is echt een mega ervaring.
- Het strand is prachtig met formidabel comfortabele ligbedden (kussens zijn wel 15cm dik), zeer veel plaats en rustig. Geen gevecht voor een plaats, wat je hier ook verwacht.
-Leuke strandbar waar je enkele lekkere snacks en dranken kan bestellen voor overdag.
- Ontbijt is in het hoofdrestaurant Boneka echt gigantisch uitgebreid en zeer lekker voor elk wat wils, deels aan tafel bediend.
Eén nadeel, relatief klein terras waar de ligging niet zo speciaal is tegenover de rest van het hotel, jammer. Het deed me eerder denken aan een meer business gericht hotel.
Dineren kon je in 4 verschillende restaurants namelijk:
BONEKA, vooral buffetten maar wel zeer gevarieerd en zeer verfijnd. Zelfde opmerking als bij ontbijt over setting en terras.
DULANG, gewoon een schitterend typisch Balinees open restaurant in de tropische tuin waar je de typische "rijsttafel" kunt eten. Zeker doen , heel lekker en best wel betaalbaar. Dit is een ervaring op het typisch hoog niveau van St-Regis.
KAYUPUTI is het gastronomisch restaurant van het hotel aan het strand gelegen met een zeer mooi terras met zeezicht. Open keuken in het restaurant. Eten zeer lekker maar misschien wat aan de prijzige kant om iedere avond terug te keren maar zeker de ervaring waard.
GOURMAND DELI was lekker maar eerder voor een snelle hap of een snack overdag.
-De KING COLE bar in het hotel was leuk voor de aperitief, zeer mooie inrichting, op het terras was het s'avond wel echt heel donker.
Kortom dit is echt wel een van de tophotels van Bali, een aanrader met uitzonderlijke service!!

  • Verbleef: juli 2013, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank Belgiantravellover
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 juni 2012 beoordeeld

Elke zondag is er een geweldige brunch te beleven in St Regis . Het is niet echt goedkoop maar je zintuigen , ogen , neus , smaak , huid , en zelfs je oren worden tussen 11 en 15 uur verwend.

  • Verbleef: juni 2012, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank DirkKlaps
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
17 juli 2011 beoordeeld

We verbleven in het St Regis voor 4 nachten aan het begin van onze vakantie op Bali, andere nachten waren in Seminyak.
Het St Regis was geweldig.
We verbleven in een kamer met uitzicht op de oceaan, het belangrijkste hotel ligt op enige afstand van het strand dus, hoewel we een glimp van de oceaan kregen, zou ik niets extra uitgaven voor deze kamer boven een standaard kamer.
Het ontbijt was uitzonderlijk, mix van à la carte en buffet.
Ik ben vegetariër dus de koks kwamen me tegemoet door vegetarische versies te bereiden van sommige Aziatische ontbijtgerechten.
Vruchtensappen waren vers, warme croissants worden naar uw tafel gebracht en service was goed gezien het hotel voor 90% bezet was.
Het zwembad is een van de grootste die we gezien hebben en er leek nooit iemand in te zwemmen.
De lounges op het strand keken uit op een strand met wit zand en blauwe oceaan.
Service was goed rond de bar/strand lounges.
We hadden een diner in Kaputi en we lieten onze camera achter in de kamer, het restaurant regelde dat een bediende naar onze kamer ging om de camera naar ons te brengen.
Leuk tintje.
Eten was goed.
Zoals anderen al hebben gezegd is alcohol erg duur maar dat was overal het geval op Bali.
We konden ons verblijf in het St Regis op geen fout betrappen.
Over het algemeen een eersteklas resort, passend geprijsd.

1  Bedank aussietraveller74
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
TheStRegisBali, Hotel Manager van The St. Regis Bali Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2011
Google-vertaling

Dear aussietraveller74,

Greetings from The St. Regis Bali Resort!

Thank you for your valuable feedback and for taking your time to post a comment of your experience with us on TripAdvisor.com.

We are happy to learn that you had enjoyed your holiday in our resort and that we contributed, in some small way, to making your experience at The St. Regis Bali a pleasant and memorable one.

We hope that we will have an opportunity to welcome you back to our resort on your next visit to Bali.

With best regards,
Yvonne Wan
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BaliStRegis, Hotel Manager van The St. Regis Bali Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 dagen geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
1 week geleden beoordeeld

  • Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BaliStRegis, Hotel Manager van The St. Regis Bali Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 dagen geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken