Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.080)
Beoordelingen filteren
2.080 resultaten
Waardering van reizigers
1.793
179
63
20
25
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.793
179
63
20
25
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 2.080 beoordelingen
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
17 juli 2011 beoordeeld

We verbleven in het St Regis voor 4 nachten aan het begin van onze vakantie op Bali, andere nachten waren in Seminyak.
Het St Regis was geweldig.
We verbleven in een kamer met uitzicht op de oceaan, het belangrijkste hotel ligt op enige afstand van het strand dus, hoewel we een glimp van de oceaan kregen, zou ik niets extra uitgaven voor deze kamer boven een standaard kamer.
Het ontbijt was uitzonderlijk, mix van à la carte en buffet.
Ik ben vegetariër dus de koks kwamen me tegemoet door vegetarische versies te bereiden van sommige Aziatische ontbijtgerechten.
Vruchtensappen waren vers, warme croissants worden naar uw tafel gebracht en service was goed gezien het hotel voor 90% bezet was.
Het zwembad is een van de grootste die we gezien hebben en er leek nooit iemand in te zwemmen.
De lounges op het strand keken uit op een strand met wit zand en blauwe oceaan.
Service was goed rond de bar/strand lounges.
We hadden een diner in Kaputi en we lieten onze camera achter in de kamer, het restaurant regelde dat een bediende naar onze kamer ging om de camera naar ons te brengen.
Leuk tintje.
Eten was goed.
Zoals anderen al hebben gezegd is alcohol erg duur maar dat was overal het geval op Bali.
We konden ons verblijf in het St Regis op geen fout betrappen.
Over het algemeen een eersteklas resort, passend geprijsd.

1  Bedank aussietraveller74
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
TheStRegisBali, Hotel Manager van The St. Regis Bali Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2011
Google-vertaling

Dear aussietraveller74,

Greetings from The St. Regis Bali Resort!

Thank you for your valuable feedback and for taking your time to post a comment of your experience with us on TripAdvisor.com.

We are happy to learn that you had enjoyed your holiday in our resort and that we contributed, in some small way, to making your experience at The St. Regis Bali a pleasant and memorable one.

We hope that we will have an opportunity to welcome you back to our resort on your next visit to Bali.

With best regards,
Yvonne Wan
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BaliStRegis, Hotel Manager van The St. Regis Bali Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BaliStRegis, Hotel Manager van The St. Regis Bali Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BaliStRegis, Hotel Manager van The St. Regis Bali Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BaliStRegis, Hotel Manager van The St. Regis Bali Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken