“Top Smoothie ”
Beoordeling van Yogurt Republic Kuta

Yogurt Republic Kuta
Geclassificeerd als nr. 3 van 36 Dessert in Kuta
16 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel fijn ontvangst door het personeel, we mochten van alles proeven. We kozen voor een Smoothie. Heerlijk van smaak en prima van prijs.
Leuke tent, hier komen we zeker weer terug

21 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier even een ijsje gehaald. Personeel deelt folders uit op straat met daarop dat je 3 smaken yoghurt ijs mag proberen. Wij naar binnen gegaan en alles geproefd. Het ijs was goed van smaak dus wij een bakje gekocht. Je kan zelf het soort yoghurt ijs kiezen en zelf de toppings daarbij gooien. Leuk concept maar zeer prijzig. We hadden een klein bakje gepakt en 4 toppings erbij gedaan. Daarna werd ons bakje gewogen: 29k per 100 gram!! Uiteindelijk 84k kwijt aan een bakje ijs!! Absurde prijs!!

30 november 2016 beoordeeld

Duur, helemaal voor Balinese maatstaven maaaaaaaaaaar...... super heerlijke frozen yoghurt!! Vriendelijk personeel, mooi interieur, gezellig muziekje plus free wifi kortom: A fun place 2 b! Ga er zeker weten weer heen bij mijn volgend bezoek aan Bali.

4 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zijn 2en 2 bakjes gevuld met ijs en toppings; de smaken zijn erg fijn en de keuze uit toppings is groot. Wel vond ik het erg duur. Wij waren 177.000 idr kwijt. Dit staat voor mij totaal niet in verhouding met de gemiddelde straatprijzen.

4 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke yoghurt alleen behoorlijk duur. We hebben 2 bekers yoghurt besteld en betaalden 177.000 IDR, staat niet echt in verhouding met andere prijzen hier.

Reizigers die Yogurt Republic Kuta bekeken, bekeken ook

In Yogurt Republic Kuta geweest? Deel je ervaringen!