“Heerlijke sushi”
Beoordeling van Sushi Tei Beachwalk

Sushi Tei Beachwalk
Geclassificeerd als nr. 180 van 1.259 Restaurants in Kuta
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke sushi gegeten. Helaas stond de airco wel heel koud en was dit in het gehele restaurant zo. Van tafel wisselen had geen zin..

Datum van bezoek: september 2019

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Matig gegeten. Sfeer van het restaurant is als slecht. Verlichting uiterst slecht, zeker in het gedeelte achter de keuken.
Vervolgens kwamen er serveersters vragen of wij onbestelde sushi wilden eten. Upselling noemde ze dat. Lijkt wel Ryanair.

Datum van bezoek: augustus 2019
12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Diverse soorten sushi gegeten. Smaakte goed en vers. Jammer dat diverse chocolade cake op was. Moesten ca. 20 min wachten op het eten, maar dat werd van te voren gezegd. Vlotte en vriendelijke bediening. Rekening viel mee

Datum van bezoek: augustus 2019
13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk was alles in orde, maar toen ik de tempura roll kreeg, werd pijnlijk duidelijk dat die en misschien ook wel andere niet vers was, de roll die hoort crispy te zijn, de garnaal word in beslag gefrituurd en daarna in de sushi gerolt, maar in plaats van crispy was die zacht en soppig, dus was die al oud en niet meer lekker, beetje jammer want de rest was wel ok!

Datum van bezoek: januari 2018
DianArianie, Asst. Marketing Manager van Sushi Tei Beachwalk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2018

Dear Arjengl,

Warmest greetings from Sushi Tei Beachwalk...

Thank you for visiting Sushi Tei Beachwalk and taking your time reviewing us here. We do apologize if you found our food was not to your satisfaction. Please be informed that I have forwarded your concern to our related department to improve. Once again, thank you for your feedback and we are sorry for all the inconvenience caused. However, we still hope that we could welcoming you back again to Sushi Tei Beachwalk next time.

Regards,

Dian Arianie

29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas is dit niet meer wat het is geweest. Zit in Beach Walk hotel waar praktisch geen airco is. De sushi is uitermate teleurstellend.. de rijst is erg nat en papperig en elke sushi valt uit elkaar.

Helaas voor ons niet meer

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Sushi Tei Beachwalk bekeken, bekeken ook

In Sushi Tei Beachwalk geweest? Deel je ervaringen!