“Pareltje”
Beoordeling van California Cafe & Barber

California Cafe & Barber
Geclassificeerd als nr. 21 van 1.114 Restaurants in Kuta
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk tentje 2x wezen eten al allebei de keren top gegeten en niet duur. Je kan je eigen burger samenstellem erg leuk. En smaken zijn zeer goed. Falafel is ook erg lekker :) service is vriendelijk en legd je goed uit bij het samenstellen.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De service was goed. Uitgelegd hoe we onze eigen burger konden samenstellen. Zag er prachtig uit maar weinig smaak. Jammer. Was onze eerste westerse maaltijd na 3 weken nasi goreng. Misschien was mijn verwachting te hoog.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens mijn eerste bezoek aan Kuta ben ik hier geweest. Toen mijn ouders en broertje op bezoek kwamen, heb ik ze meegenomen om hier (weer) te gaan eten. We waren allemaal erg enthousiast. Het is heel leuk om je eigen burger samen te stellen. We hebben lekker gegeten en ik zou er zo nog een keer heen gaan!

13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideale combinatie van restaurant en Barber,uiteraard wel met een scheidingswand er tussen voor de hygiëne.Maar schitterende leuke eenvoudige maar kwalitatief hoogstaande producten voor een mooie ronde prijs.

19 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super hip en leuk tentje... heerlijke smoothies en je kunt je burgers zelf samenstellen!! We zijn hier meerdere malen terug gekomen tijdens onze vakantie...

Reizigers die California Cafe & Barber bekeken, bekeken ook

In California Cafe & Barber geweest? Deel je ervaringen!