Beoordeeld op 18 juni 2017

Top service, vriendelijke mensen. Als er iets niet naar je zin is wordt dat meteen geregeld. In mijn geval een gratis upgrade.
Het eten is van top kwaliteit. Geen ongedierte, elke dag een schone kamer. Prijs kwalieit verhouding. Je krijgt een super mooie kamer voor het geld wat je betaald

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 25 maart 2017 via mobiele applicatie

Prachtig hotel. Is hier uitstekend toeven na 3 weken door Indonesie gereisd. Kamer was perfect en zeer ruim. Balkon ook met een loungeplek, heerlijk voor de istirahat in de middag. Zwembad was ook zeer ruim en goed verzorgd. Dicht bij de winkels, je merkt niets van de verkeersdrukte. Tophotel met zeer vriendelijke personeel.

Verbleef: maart 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 20 maart 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben hier onze 2 weekse vakantie in Bali afgesloten na in ubud , amed en lovina te zijn geweest. Kuta was nogal intens ( lees; druk) na deze andere bestemmingen... Daar merk je in het hotel niets van. De staf is ontspannen, zeer vriendelijk en servicegericht! Ik voel me zeer welkom. De ontbijt ruimte is open en ruim. De keuze van ontbijt is ruim en lekker.
De kamers zijn netjes, ruim, modern. Ook hadden wij een klein balkon wat goed toeven was.
Het enige is dat de toilet wel super fancy en modern is opgenomen in de open badkamer; maar daardoor dus weinig privacy op geluidvlak biedt....
Hotel ligt prina! Dicht bij het strand en eetgelegenheden. Mooie mall is iets verder lopen maar daardoor ook weer een ervaring
Ik raad dit hotel zeker aan en zou zelf ook nog een keer gaan
Ps ideaal hotel dichtbij vliegveld. Zo kun je met den late checkout nog even douchen overdag of lekker op de kamer zitten

Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 11 december 2016 via mobiele applicatie

Heel erg goed hotel aan de zuidkant van kuta centrum. In alle drukte van de stad ligt het erg verscholen en is het rustig. Personeel superattent, de kamer heel erg goed en schoon en het ontbijt waanzinnig goed.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Alaya K, General Manager van Amnaya Resort Kuta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 december 2016

Dear 787Roy,

Please allow me to response your comment in English

We are delighted to learn that you had a wonderful experience during your stay with us and the service having impressed you.
All my colleagues and I at Alaya Resort Kuta would love to welcome you back again in the not too distant future.

Best wishes,
Jeffrey Wibisono V.

Beoordeeld op 7 september 2016

Omdat wij wegens vertraging met de boot niet voor 14:00 uur op locatie konden zijn en het hotel ons niet bevalt zijn wij 318 euro kwijt. Dit is de prijs voor 3 nachten. Wij hebben dezelfde dag weer uitgechecked en alaya resort verschuild zich achter het feit dat de boeking via booking.com is gedaan en wij daardoor alle nachten maar moeten betalen. Ik zie dit als een soort afpersing. Het hotel ligt in afgelegen in klein donker steegje waar je niet graag alleen loopt. Het ligt ver van het zandstrand en het winkelcentrum in de buurt is vooral ingericht op de Chinese toeristen. Al met al Eem erg dure vergissing. Als wij hier onze reis door Indonesië hadden moeten afsluiten was dat Een echte domper, we hebben 7 hotels bezocht en dit is echt de grootste aanfluiting die er bestaad. Bij het zwembad is bovendien alleen maar schaduw omdat het is omringt door hoog beton, het is heel lawaaierig, Eem verschrikkelijk uitzicht en verschrikkelijke receptionisten. In Indonesië Kun je veel meer waar voor je geld krijgen dan bij Alaya restoratie KUTa

Kamertip: Reserveer niet meer als 1 nacht voordat je ook net als ons al je geld kwijt bent.
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Alaya K, General Manager van Amnaya Resort Kuta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2016

Dear franklinkarst,

Please allow me to response in English

Thank you for taking the time to share your review here on TripAdvisor.
I am glad you were able to join us for your recent stay, however I am disappointed to read that your experience was not as it should have been.
If you wouldn't mind emailing me at the address provided below, I would greatly appreciate the opportunity to speak with you further regarding the occurrences you mentioned.

Again, thank you for your feedback. I do hope to hear from you soon.

Warmest regards,
Jeffrey Wibisono V.