“Geweldig park!”

US$ 33,00*
Vanaf
Waterbom Bali Day Pass
Geclassificeerd als nr. 1 van 53 dingen om te doen in Kuta
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een hele leuke tijd gehad!

Super geweldige gevarieerde glijbanen. Toen wij er heen gingen was het niet erg druk en hoefden we nauwelijks te wachten.

Het park ziet er heel mooi uit, een fijne sfeer.

Je krijgt een armband waarmee je kon betalen en er waren zelfs apparaten in het park waar je kon zien hoeveel geld je had uitgegeven.

De entreeprijs is redelijk duur, maar zeker je geld waard!

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuke mix van relaxen en actie. Veel behulpzaam en positief en vrolijk personeel. Voor ons fantastische dag we hebben nergens lang hoeven te wachten. Enige nadeel is de beperktheid van wifi.
We hadden onze prive gazebo erbij geboekt met eigen kluisje.
Houdt rekening met westerse prijzen van alle extras en eten.

WaterbomBali, Manager van Waterbom Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2018

Hi Jeroen!

Wat fijn om te horen dat je een fantastische dag hebt gehad in Waterbom Bali! Het personeel doet erg zijn best om iedereen het naar zijn zin te maken, fijn om te horen dat dit gelukt is! Het klopt dat er alleen WiFi is bij de restaurants en in de lobby. Dit is zodat iedereen met volle teugen van de glijbanen kan genieten.

Bedankt voor je positieve review, en hopelijk zien we je op je volgende reis naar Bali!

Groetjes,

Het Waterbom Bali Team

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt super leuk veel glijbanen en iedereen kan er terecht van de grootste tot de kleinste er word met iedereen rekening gehouden en het personeel is ook erg aardig echt een aanrader

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een prachtig park met geweldige glijbanen. Tip is wel om niet te beginnen met de halfpipe / boomerang. Daarna valt alles verder dan tegen

Bekijk meer beoordelingen
30 maart 2018 beoordeeld

Regelmatig maak ik een dagje uit met een aantal vaak alleenstaande lokale moeders en hun kinderen naar waterbom, de prijs is voor deze mensen veel te duur ook al betalen ze de lokale prijs even als ik met mijn kitas, aan het eind van de enerverende dag met z'n allen ergens eten , vaak op JL Mataram.

In Waterbom Bali geweest? Deel je ervaringen!