“Leuk winkelcentrum”

US$ 38,80*
Vanaf
Kuta Street Food Tour
Geclassificeerd als nr. 18 van 119 dingen om te doen in Kuta
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk winkelcentrumpje wel gewoon nederlandse prijzen dus je hoeft het niet te doen voor de koopjes

1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf op Bali regelmatig door dit winkelcentrum gelopen. Mooie (westerse) winkels. Er is van alles te koop en te eten. Zeker de moeite waard voor een bezoek

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd een dubbel gevoel bij dit soort plekken. De luxe waar ik me thuis al niet prettig bij voel lijkt hier helemaal misplaatst. Maar ja,We zijn er nu toch dus wel even kijken. Mooie winkels met westerse prijzen. Hele mooie bioscoop, da's wel echt een aanrader en belevenis. Wat zal ik er verder van zeggen; ik vind het buiten leuker.

17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Meestal avonds deze richting uit voor verstieren shoppen.Heel mooi Winkelcentrum met alle internationale winkels voorradig.Mooie Zara en aderen.Iedere avond entertainment op het podium.
Er is een Heerlijke Haagendasz ijs stand daar aanwezig overigens.

Bekijk meer beoordelingen
5 maart 2018 beoordeeld

Leuk modern, duur , winkel centrum, je bent er snel uitgekeken, maar het is de moeite want verder is er niets in Kuta dus loop er eens doorheen of eet er en hapje ( zit een goed Japans restaurant boven in )

Reizigers die Beachwalk Shopping Center bekeken, bekeken ook

In Beachwalk Shopping Center geweest? Deel je ervaringen!