“Heerlijk”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er heerlijk gegeten. Als je Italiaans wilt eten en je bent in kuta/legian zeker een kijkje waard. We hebben er erg genoten niet alleen van het eten, maar ook als je zit en wacht op het eten, het lijkt even dat je in Italië bent. Een heel fijn gevoel en smaakvol.
Zeker voor herhaling vatbaar!

15 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De pizza’s zijn erg lekker. Vooral als je eens wat anders wilt eten tijdens je reis/vakantie op Bali!

3 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nav de goede recensies op ta hier gegeten. Het eten is smakeloos. Gerecht van mijn vrouw teruggegeven omdat de roomsaus een waterige drek was. Ze kreeg een ander gerecht maar dit was niet veel beter. Zelf had ik penne met champignons. Ook een zeer matig gerecht. Geen smaak, weinig champignons.

22 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op TA alleen maar lovende berichten en dus gingen wij hier ook eten, prijs was goed, service dikke prima, zeer snel waren ze, maar ik denk dat ze wat te hoog staan, Let wel, het was zeker niet slecht, maar fantastisch was het ook niet! Ik denk dat het vooral te maken heeft, met goeie marketing, er staat heel groot op de muur, "please rate us on TripAdvisor" heel slim van de eigenaar!

19 september 2016 beoordeeld

Op Legian street,van buiten ziet hetver niet zo goed uit,maar het is zeker de moeite waard.Goede service, erg lekkere pizza en niet duur. Aanrader.

Reizigers die Cafe Romano bekeken, bekeken ook

In Cafe Romano geweest? Deel je ervaringen!